اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی

به گزارش عینک آفتابی، پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1401 معرفی شدند.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی

سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی را اظهار داشت.

بر این اساس، پذیرفته شدگان ضروری است جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام از امروز 28 آبان 1401 تا دوشنبه 30 آبان 1401 به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند.

عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر معین شده به وسیله دانشگاه، به منزله انصراف بوده و هیچ گونه درخواستی در این مورد پذیرفته نمی گردد.

همان گونه که طی بند 2 اطلاعیه 17 آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1401 اعلام شده است، زمان آغاز تحصیل به وسیله دانشگاه پذیرنده تعیین خواهد شد.

کلیه ضوابط آزمون دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و اطلاعیه ها برای این مرحله نیز جاری است.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابه جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است؛ بنابراین با توجه به این که محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل معین نموده، هیچ گونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اظهار داشت:

داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند، ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آن ها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می گردد.

عینک آفتابی علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید