صدور پروانه فعالیت برای 7000 روانشناس در کشور

به گزارش عینک آفتابی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: تا به امروز به 7000 نفر پروانه داده شده است و مردمی که قصد مراجعه دارند باید به پروانه سازمان آن روانشناس توجه نمایند.

صدور پروانه فعالیت برای 7000 روانشناس در کشور

به گزارش عینک آفتابی، محمد حاتمی در خصوص تشخیص روانشناس از روانشناس نما گفت: سازمان روانشناسی به مدت 17 سال است که تاسیس شده و کسانی که قصد فعالیت دارند باید از سازمان پروانه دریافت نمایند.

وی ادامه داد: تا الان به حدود 7000 نفر پروانه داده شده و مردمی که قصد مراجعه دارند باید به پروانه سازمان آن روانشناس توجه نمایند و اگر پروانه نداشته باشد صلاحیت روانشناس تایید نشده است.

حاتمی ضمن اشاره به افراد زیادی که در فضای مجازی خودشان را به عنوان روانشناس معرفی نموده اند اظهار کرد: مردم نمی دانند که این افراد متخصص نیستند و حتی براساس آنالیز ها، آسیب های روانی را تشدید نموده اند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، توضیح داد: تشخیص روانشناسان از روانشناس نماها داشتن پروانه سازمان است.

وی بعلاوه گفت: این امر نظارت هوشمند از سوی مردم می طلبد؛ مردم می توانند برای اطمینان از درستی پروانه روانشناس با شماره تلفن 66903544 به صورت شبانه روزی تماس گرفته و اطلاعات کسب نمایند؛ اسامی 7000 روانشناس پروانه گرفته در سایت سازمان درج شده است و مردم باید درمان سلامت روان خود را به افراد متخصص بسپارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدور پروانه فعالیت برای 7000 روانشناس در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه فعالیت برای 7000 روانشناس در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید