فواید آب قلیایی (2)

به گزارش عینک آفتابی، مادران پس از زایمان به شدت دچار فقر بعضی منابع حساس در بدن می شوند، استفاده از آب قلیایی با توجه به ویژگی خاصی که در جبران کلسیم دارد، می تواند به مادران در رفع این مشکل یاری کند.مادران پس از زایمان به شدت دچار مسائل زیبایی در پوست و مو می شوند. آنتی اکسیدان موجود در آب باعث از بین رفتن فرایند تخریب سلول های پوست شده و شادابی بسیار موثری به پوست می دهد. آب اسیدی برای رفع افتادگی پوست و رفع شدن جوش ها بسیار موثر است.

فواید آب قلیایی (2)

فواید آب قلیایی (2)

در قسمت قبل به معرفی آب قلیایی پرداختیم و به خواص آن برای خانم های باردار اشاره کردیم. در این قسمت به خواص این نوع آب برای مادران پس از دوران زایمان و بچه ها خواهیم پرداخت.

فواید آب قلیایی برای مادران پس از زایمان

ـ مادران پس از زایمان به شدت دچار فقر بعضی منابع حساس در بدن می شوند، استفاده از آب قلیایی با توجه به ویژگی خاصی که در جبران کلسیم دارد، می تواند به مادران در رفع این مشکل یاری کند.

ـ مادران پس از زایمان به شدت دچار مسائل زیبایی در پوست و مو می شوند. آنتی اکسیدان موجود در آب باعث از بین رفتن فرایند تخریب سلول های پوست شده و شادابی بسیار موثری به پوست می دهد. آب اسیدی برای رفع افتادگی پوست و رفع شدن جوش ها بسیار موثر است.

ـ آب اسیدی موجب کشیدگی پوست و رفع شدن چین و چروک ها می گردد و شادابی را برای بانوان به ارمغان می آورد.

ـ آب اسیدی دست های شما را ضدعفونی می نماید و تماس دایمی شما با کودکتان ایمن است.

ـ بیشتر بانوان پس از زایمان بین 12-7 کیلو اضافه وزن پیدا می نمایند و کاهش وزن و تناسب اندام با توجه به شرایط شیردهی با رژیم های سخت، برای آنها امکان پذیر نمی باشد. آب یونیزه قلیایی مانع خرده خوری می گردد و با دفع مواد سمی احتیاج بدن به ایجاد سلول چربی را رفع می نماید.

فواید آب قلیایی برای بچه ها

بسیاری از بچه ها عادات بد غذایی دارند. آب قلیایی با حفظ طعم مواد تشکیل دهنده غذا می تواند غذا و نوشیدنی ها را برای بچه ها لذت بخش کند.

شما با آب قلیایی می توانید اسباب بازی های بچه هاتان را ضدعفونی کنید و زمانی که کودکتان اسباب بازی ها را به سمت دهان خود می برند دیگر احساس نگرانی نمی کنید. بسیاری از بچه ها از یبوست رنج می برند، آب یونیزه قلیایی از این بیماری پیشگیری می نماید.

آب یونیزه قلیایی ایمنی بدن را بالا می برد بدن را در مقابل عفونت و ویروس حمایت می نماید. اگر پادتنی لازم در مقابل سمی که ناشی از ورود ویروس بر بدن است فراوری گردد سیستم دفاعی بدن کودک شما در مقابل این آسیب ها ایمن می گردد.

منبع: ماهنامه کودک شماره 63.

منبع: راسخون

به "فواید آب قلیایی (2)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید آب قلیایی (2)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید