قهرمانی ایران و عراق در مسابقات میل گیری و کباده

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران/خراسان شمالی ایران و عراق در مسابقات میل گیری و کباده قهرمان دنیا شدند.

قهرمانی ایران و عراق در مسابقات میل گیری و کباده

در دومین روز از سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی دنیا در بجنورد در رشته میل گیری سنگین زورخانه ای، ایران به مقام قهرمانی رسید و امین شهریاری، قهرمان میل گیری سنگین دنیا شد.

در دومین روز این رقابت ها امروز سه شنبه یکم بهمن ماه در سالن ورزشی سالوک واقع در دانشگاه دولتی بجنورد پیگیری می گردد تیم های شرکت کننده در رشته میل گیری سنگین زورخانه ای به پیکار یکدیگر رفتند.

بر همین اساس امین شهریاری ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایران با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 590 امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

خیام عروج اف (جمهوری آذربایجان) با 391 امتیاز نائب قهرمان شد و ریحا غالب الگبوری (عراق) و نوروز عرب اوف(تاجیکستان) به ترتیب با 282 و 216 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

در ادامه این رقابت ها در رشته کباده زورخانه ای، عراق به مقام قهرمانی رسید.

جابر صبری عبدالامیر ورزشکار تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی عراق با غلبه بر دیگر حریفان خود و با کسب 448 امتیاز، مقام نخست این رشته را از آن خود کرد.

سوران الله مرادی (ایران) با 430 امتیاز نائب قهرمان شد و محمدنوراعلا سالم اف (جمهوری آذربایجان) و سری ساروت چنورا رای(بنگلادش) به ترتیب با 353 و 336 امتیاز در رده های سوم و سوم مشترک قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قهرمانی ایران و عراق در مسابقات میل گیری و کباده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی ایران و عراق در مسابقات میل گیری و کباده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید