لاماسیا قربانی جدید رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا

به گزارش عینک آفتابی، یک رسانه اسپانیایی فاش نموده که چگونه در رسوایی اخیر رئیس این باشگاه، او آموزشگاه معروف آبی و اناری ها را قربانی نموده است تا منافع خودش را محقق کند.

لاماسیا قربانی جدید رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا

به گزارش عینک آفتابی، رسوایی به وجود آمده در باشگاه بارسلونا - افشای به کار گمارده شدن یک گروه رسانه ای به نام I3 Ventures برای رصد شبکه های اجتماعی به منظور پاسخ دادن به نقدها مخالفان رئیس باشگاه و برطرف اتهام از او بابت ناکامی های تیم - تمامی ندارد.

طبق گزارش خاویر تورس، خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا رسوایی که خوسپ ماریا بارتومئو آن را انکار نموده، دامن آموزشگاه معروف باشگاه، لاماسیا را گرفته است. این خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است بارتومئو بخشی از مبلغ عقد قرارداد با شرکت رسانه ای مذکور که گفته می گردد مبلغ یک میلیون یورو هزینه داشته است را از بودجه آموزشگاه لاماسیا برداشته است. به طور دقیق تر او اعلام نموده است که بارتومئو 297 هزار یورو از بودجه لاماسیا را برای پرداخت حق الزحمه یک شرکت رسانه ای موسوم به تانترا سافت که از زیرمجموعه های I3 Ventures محسوب می گردد، کنار گذاشته است. این پرداخت قرار بوده در دو نوبت صورت بگیرد که نوبت اول 198 هزار یورو در فصل 19-2018 بوده و نوبت دوم 99 هزار یورو در فصل جاری. ظاهراً پرداخت نوبت اول اجرا شده اما نوبت دوم به دلیل افشاگری رادیو کادناسر درباره این موضوع متوقف و قراردادهای میان باشگاه هم فسخ شده است.

طبق گزارش نشریه اسپورت، تانترا سافت یک شرکت ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه علوم رایانه ای و فناوری اطلاعات است که ماه ژوئن سال 2007 در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین تأسیس شد و رئیس آن خوان کارلوس ورا زانوتی هم با شرکت I3 Ventures ارتباط دارد. علاوه بر این، از ماه سپتامبر سال 2009، در صورت جلسه مجمع عادی شرکت تانترا سافت، از کارلوس رافائل ایبیانس کنستانتینو، به عنوان معاون این شرکت نام برده شده است. کارلوس ایبیانس، رئیس شرکت I3 Ventures است.

ظاهراً خوسپ ماریا بارتومئو و همکارانش بدون آنکه به مدیران آموزشگاه لاماسیا اطلاع دهند، مبلغی برای پرداخت به شرکت تانترا سافت را در ردیف بودجه این آموزشگاه قرار داده اند و هیچ اشاره ای هم به جزئیات آن ننموده اند. زمانی هم که مدیران لاماسیا خواستار شرح درباره این مورد شدند، هیچ پاسخی داده نشده و آنها هم به تصور اینکه مدیراجرایی باشگاه گراسکار گرائو همه چیز را تأیید نموده است، آن را پذیرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لاماسیا قربانی جدید رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاماسیا قربانی جدید رسوایی رئیس باشگاه بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید