لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش عینک آفتابی، محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان بیان نمود: شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر فعالیت های اجتماعی در بسیاری از حوزه ها را محدود نموده است؛ مانند برگزاری نمایشگاه کتاب که برای مردم اهمیت زیادی داشت.

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب

وی اضافه کرد: اکنون اگرچه با توجه به بهتر شدن شرایط شیوع کرونا و گستره وسیع واکسیناسیون در کشور ما کمتر دچار مشکل هستیم اما برگزاری نمایشگاه کتاب به شکل مجازی می تواند نقش موثری برای مردم و ناشران داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن بیان اینکه هنوز هم به علت استمرار شرایط بیماری کرونا جابجایی و رفت و آمدها سخت است، ادامه داد: اکنون به علت حضور مردم در فضای مجازی و دسترسی گسترده جامعه به این فضا، امکانی فراهم شده است تا مردم از نمایشگاه مجازی خرید داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه پیروز نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سال گذشته، مطرح کرد: با توجه به استقبال خوب مردم شهرهای مختلف از جمله اصفهان از نمایشگاه مجازی کتاب، این رویداد فرهنگی می تواند یاری خوبی به مردم و علاقه مندان به حوزه کتاب باشد.

محمدنورصالحی در خاتمه گفت: بهتر است در این زمینه از امکانات شهری و استانی برای آگاهی و اطلاع رسانی مردم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها استفاده و مردم را با ویژگی ها و مزایای نمایشگاه مجازی کتاب آشنا کرد. مردم باید آگاه شوند که با حضور در نمایشگاه مجازی کتاب می توانند با طیف گسترده ای از تنوع موضوعی و کتابی روبرو شوند که انتخاب کتاب خوب را برای آن ها آسان تر می نماید.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر ماه شروع شده و تا بیست وششم آذرماه 1400 به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها برای آشنایی مردم با نمایشگاه مجازی کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید