ناگفته های رادوشویچ از حضور در پرسپولیس

به گزارش عینک آفتابی، بوژیدار رادوشویج چندی پیش به علت دریافت نکردن مطالباتش ایران را ترک کرد و به ترکیب پرسپولیس برنگشت. او پس از مدت ها درباره حضورش در این تیم سخن گفته و سکوتش را شکسته. رادوشوویچ درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: تا سال 2024 با پرسپولیس قرارداد داشتم؛ دوست داشتم در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم؛ برای انتخاب تیم نو عجله ای ندارم

ناگفته های رادوشویچ از حضور در پرسپولیس

او ادامه داد: من تا سال 2024 با تیم پرسپولیس قرارداد داشتم، اما به خاطر بعضی مسائل اقتصادی تصمیم گرفتم زودتر از انتها قرارداد به کرواسی برگردم. مسائلی از تابستان وجود داشت که به امید حل آنان بودم، اما این مسائل انتهای نداشتند و در نهایت با عوض شدن مدیران نیز تغییری ایجاد نشد. به خاطر وجود این مسائل در نهایت تصمیم گرفتم با همسر و پسرم به زادگاهم برگردم.

رادو اضافه کرد: بازیکنان در کشور های دیگر مسائلی پیش رو دارند، اما من تمام سعی را بر این گذاشتم اتفاقات مثبت را به خاطر بسپارم. جام های قهرمانی و ابراز علاقه طرفداران برای من فراموش نشدنی است.

دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد: قراداد من تا سال 2024 بود و اگر همه چیز خوب پیش می رفت بدون شک تمدید می کردم تا فوتبالم با پرسپولیس تمام گردد برای این کار زبان یاد گرفتم و با دوستان زیادی در ارتباط بودم. ایران فرهنگ متفاوتی داشت و این به من یاری کرد. بخشی از دنیا تازه را در ایران کشف کردم.

او گفت: سن من هنوز 32 سال است و این برای یک دروازه بان عالی است. من استعداد مصدومیت ندارم و این یک پون مثبت است. من برای حضور در تیم تازه عجله ندارم احتیاج به بازسازی روحی دارم تا بتوانم برای دوران ورزشی خود برترین تصمیم را بگیرم. در طول دوران حرفه ای ام اهل انتخاب نبودم.

منبع: فرارو

به "ناگفته های رادوشویچ از حضور در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های رادوشویچ از حضور در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید