پارک آبی واتر کینگدم هند

به گزارش عینک آفتابی، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آسیا قصد داریم یکی از جاذبه های بسیار زیبای هند یعنی پارک آبی واتر کینگدم را به شما معرفی کنیم. واتر کینگدم یکی از مجذوب کننده ترین و مهیج ترین پارک های آبی آسیا می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

پارک آبی واتر کینگدم هند

واتر کینگدم نام یکی از برترین و بزرگترین پارک های آبی در کشور هندی است که در میان برترین های آسیا در رده پنجم واقع شده است. این پارک آبی بزرگترین پارک آبی موضوعی آسیا نیز می باشد و امکانات خوبی را داراست. در این پارک آبی بزرگترین استخر موج جهان را مشاهده خواهید. واتر کینگدم قطعاً یکی از برترین جاذبه های شهر بمبئی هند است. در ادامه به آنالیز و معرفی امکانات این پارک آبی محبوب خواهیم پرداخت. با عینک آفتابی همراه باشید.

پارک آبی واتر کینگدم در مومبای یا بمبئی، بزرگ ترین پارک آبی هند و یکی از بزرگ ترین پارک های قاره آسیا است. مجموعه ای متشکل از برترین سرگرمیات برای همه اقشار. در این پارک جاذبه های فراوانی وجود دارد که نه تنها اهالی شهر بلکه گردشگرانی از سراسر جهان را به سمت خود می کشد.

بیش از 30 سرگرمی آبی، بزرگ ترین استخر موج جهان، محوطه مخصوص بازی بچه ها، استخر مخصوص خانواده ها و سرسره های آبی گوناگون و هیجان انگیز از جذابیت های این پارک برای گردشگران است. غیر از سرگرمیات آبی، این مجموعه امکانات دیگری از جمله فروشگاه و فودکورت و رستوران دارد.

یک روز کامل را می توانید همراه با بچه ها، در این مجموعه سرگرمیی پرهیجان بگذرانید. این پارک از زمان تاسیس تا به امروز، 20 میلیون بازدیدکننده داشته است.

منبع: تاپ تراول

به "پارک آبی واتر کینگدم هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی واتر کینگدم هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید