کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد

به گزارش عینک آفتابی، خبرنگاران: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که با پیش فروش 11 واحد مسکونی در مشهد اقدام به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد

به گزارش عینک آفتابی از مشهد مقدس، حسین بیدمشکی صبح امروز در جمع عینک آفتابی با اعلام این خبر اظهارکرد: در پی دریافت پرونده شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر به واسطه خرید یک واحد آپارتمان پیش فروش شده از سوی فردی به نام رسول پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی اضافه نمود: شاکی در تحقیقات اولیه به کاراگاهان پلیس آگاهی گفت یک واحد آپارتمان را از شخصی به نام رسول در خیابان آزادگان پیش خرید کرده که اخیراً متوجه شده فروشنده به وعده خود عمل نکرده و آپارتمان مورد نظر بیش از دو طبقه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

وی شرح داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انجام کلاهبرداری های دیگر از سوی متهم به همین شیوه، اکیپی از کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری به محل ساخت آپارتمان عزیمت و در چندین روز کار متوالی تعداد یازده نفر شاکی را شناسایی کردند و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء متهم در مشهد مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی از شکات و بازپرسی از متهم دستگیر شده، محرز شد که متهم با جلب اعتماد و با مانورهای متقلبانه اقدام به پیش فروش تعداد یازده واحد مسکونی کرده در صورتی که با استعلام از مبادی مربوطه، متهم مجوز ساخت و ساز بیش از دو طبقه ساختمانی را در محل ملک فروخته شده نداشته است.

متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آنجا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شد.

گفتنی است ارزش ریالی کلاهبرداری های انجام شده از سوی متهم ده میلیارد ریال تخمین زده شده است.

ب

منبع: تسنیم

به "کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبردار میلیاردی در مشهد دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید