گفتگوی ویدیو کنفرانسی عراقچی با آزادگان وزارت خارجه

به گزارش عینک آفتابی، به مناسبت 26مرداد سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به میهن اسلامی سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه با آزادگان این وزارتخانه به وسیله ویدئو کنفرانس ملاقات و گفت وگو کرد.

گفتگوی ویدیو کنفرانسی عراقچی با آزادگان وزارت خارجه

به گزارش عینک آفتابی، در این گفت وگوی صمیمانه عراقچی ضمن تبریک اعیاد گذشته، فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان معزز به وطن را به آنان تبریک گفت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، آزادگان را جزء ذخایر انقلاب اسلامی دانست و حضور پر تعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه ارزیابی کرد.

عراقچی تاکید نمود: در وزارت امور خارجه علاوه بر آزادگان دوران دفاع مقدس، تعدادی از همکاران آزاده قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که در زندان های رژیم ستم شاهی تحت شکنجه قرار داشتند و نیز آزادگانی که توسط گروههای تروریستی و تکفیری به اسارت گرفته شده اند حضور دارند و این امر حضور آزادگان در وزارت امور خارجه را متمایز می کند.

عراقچی همچنین به اقدامات وزارت امور خارجه در جهت تکریم ایثارگران و خانواده های ایشان اشاره نموده و گفت: وزارت امور خارجه وظیفه خود می داند تکالیف قانونی خود دراین حوزه را با جدیت و به دور از پیچیدگی های معمول اداری انجام دهد.

در انتها آزادگان ضمن تشکر از عراقچی، دیدگاه های خود در مورد موضوعات مختلف ازجمله تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در وزارت امور خارجه و سیاست خارجی را بیان کردند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "گفتگوی ویدیو کنفرانسی عراقچی با آزادگان وزارت خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی ویدیو کنفرانسی عراقچی با آزادگان وزارت خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید