اخبار سیاسی

واکنش تند چین به طرح منع فعالیت تیک تاک در آمریکا

چین در واکنش به تصویب لایحه ای در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر اجبار تیک تاک به قطع روابط با شرکت مالک چینی اش، بایت دانس، روز پنجشنبه 14 مارس (24 اسفند) گفت که آمریکا از منطق راهزنان استفاده می کند.

24 اسفند 1402

سفر 14 سفیر به شهر میراث جهانی یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهر میراث جهانی یزد به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی (ACD) در سال 2024 و طی دو روز آخر این هفته میزبان 14 سفیر و نماینده این کشورهاست.

14 اسفند 1402

قیمت 4 میلیارد تومانی اولین سدان وارداتی ایران خودرو در بازار آزاد! ، عکس

ایران خودرو تابستان سال جاری از سدان وارداتی خود یعنی دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی کرد تا از شرکت هایی که قصد واردات خودرو دارند، عقب نیفتد. این شرکت، نام آئولوس یی شوئن مکس را به شاین مکس تغییر داده است. حالا پس از گذشت چند ماه، ایران خودرو اولین...

10 اسفند 1402

کمبود نیروی انسانی چالشی بزرگ بر سر راه توسعه و پیشرفت گردشگری مشهد است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کمبود نیروی انسانی چالشی بزرگ بر سر راه توسعه و پیشرفت گردشگری مشهد است.

25 بهمن 1402

آپدیت قوانین مهاجرتی کشور کانادا 2024

دولت کانادا برای رسیدن به مقاصدش، با بروزرسانی هر ساله شرایط اخذ و قوانین مهاجرتی، انعطاف پذیری بیشتری برای مهاجران دارد. در این متن قرار است که آپدیت قوانین مهاجرتی کشور کانادا را بخوانید.

21 بهمن 1402

ام جی GT فردا موتورز رسماً معرفی شد ، بازگشت برند MG به ایران پس از 7 سال

با رونمایی فردا موتورز از دو محصول MG، این برند چینی باری دیگر به طور رسمی وارد بازار خودرو ایران شد. یکی از این محصولات، ام جی GT بود که نسل دوم آن برای ورود به کشور انتخاب شد. این خودرو قرار است با موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 7 سرعته DCT تـر به ایران وارد...

12 بهمن 1402

10 فیلم برتر به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ؛ از نقاب زورو تا مردان سیاه پوش

آثاری که استیون اسپیلبرگ آن ها را تهیه نموده ، نشان می دهند که او به عنوان یک داستان گو، چقدر بخشنده است. استیون اسپیلبرگ با فیلم هایی که در ژانرهای مختلف کارگردانی نموده، تاریخ سینما را برای همواره تغییر داده است. فیلم های اسپیلبرگ، از آرواره ها (Jaws)...

13 دی 1402

گیسوان افراشته در گیسوم

گشت و گذار در جنگل های شمال ایران درتمام فصول سال دلچسب است. امروز می خواهیم شما را به یکی از نواحی جلگه ای و تا حدی نیمه کوهستانی گیلان ببریم

9 دی 1402

آخرین شرایط بنزین از زبان مدیرعامل پخش ، اقدام وزارت نفت بعد از افزایش مقدار مصرف

معاون وزیر نفت گفت: با توجه به شرایط مطلوب ذخایر سوخت کشور، تمامی جایگاه ها فعال هستند.

23 مرداد 1402

خواننده زنی که شهدا نام داشت

شینید اوکانر، خواننده مشهور موسیقی ایرلندی و فعال مدنی در 56 سالگی درگذشت. شینید اوکانر با آهنگ هیچ چیز شبیه تو نیست در 1990 در صدر پرفروشترین های دنیا نهاده شد.

7 مرداد 1402

موتور سه سیلندر تیوان چرا فراوری نشد؟ ، بودجه میلیاردی به کجا رفت؟

موتور سه سیلندر تیوان گروه بهمن که خط فراوری آن در سال 1400 افتتاح شد، چرا هرگز به فراوری نرسید؟ سرنوشت 44 میلیون دلار بودجه پرداختی به آن چه شد؟

22 تیر 1402

دولت فقط به پولدار ها وام مسکن می دهد؟

در حالی وام مسکن از 480 به 960 میلیون تومان افزایش پیدا نموده که اقتصاددانان و کارشناسان اعتقاد دارند که فقط طبقه ای محدود می توانند از این وام استفاده نمایند؛ آن هم گروهی که بیشتر در پی سرمایه گذاری در بخش مسکن هستند و نه این که احتیاج واقعی داشته باشند....

8 تیر 1402

قانون سخت گیرانه نروژ برای انتشار عکس در اینترنت

همشهری آنلاین نوشت: قانون نروژ، اینفلوئنسرها را موظف نموده است که اعلام نمایند آیا عکسی که در شبکه های اجتماعی منتشر نموده اند، روتوش شده است یا خیر. فرانسه و بریتانیا هم در حال تهیه قوانین مشابهی هستند.

18 خرداد 1402

سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ایران افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات در سخنان خود در نشست وزرای مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته با استفاده...

11 خرداد 1402

وزیر نفت: روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه گذاری می نماید

اوجی گفت: بنابر توافق اجرا شده میان ایران و نخست وزیر روسیه قرار است که در 6 میدان نفتی تازه سرمایه گذاری گردد.

27 اردیبهشت 1402

بدن چند درصد ایرانی ها سنگ ساز است؟

عباس بصیری روز سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 در نشست خبری بیست و ششمین کنگره جامعه اورولوژی ایران و چهاردهمین کنگره پرستاری اورولوژی، گفت: در اصطلاح پزشکی دو مفهوم اطلاعات و مهارت را از یکدیگر جدا کرد.

12 اردیبهشت 1402

جزئیات مصوبه مالیات بر درآمد سرمایه ، دارندگان طلا، ارز، خودرو و مسکن باید مالیات بدهند؟ ، این خانواده ها با داشتن 4خودرو و مسکن مالیات نمی دهند

مجلس امروز طرح مالیات بر درآمد سرمایه را تصویب کرد؛ آنطور که پورابراهیمی گفت: اخذ مالیات در قالب این طرح به بیش از 99 درصد مردم اصابت نمی کند به عنوان مثال یک خانواده 4 نفره می تواند 4 خانه و 4 خودرو داشته باشد و شامل مالیات نشود.

11 اردیبهشت 1402

توضیحات وزیر کار درباره پرداخت عیدی به معلولان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت عیدی به معلولان اظهار داشت: در سال 1402 تقریباً 126 هزار نفر از جامعه معلولان که مستمری دریافت نمی کردند، به جامعه مستمری بگیران اضافه شدند.

4 اردیبهشت 1402

افشاگری ایلان ماسک از دسترسی کامل دولت آمریکا به توئیتر

به گفته ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی توئیتر، دولت آمریکا بر این شبکه اجتماعی مسلط بوده و بر خصوصی ترین بخش های حساب کاربران در توئیتر دسترسی کامل دارد.

28 فروردین 1402

وزیر ارتباطات: نمی توانیم اسرار پیغام رسان ها را منتشر کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: موضوع کاهش عایدی اپراتورها که در نامه یکی از نمایندگان مجلس به آن اشاره شده، صحت ندارد و به هیچ وجه بحث ورشکستگی یا زیان ده بودن اپراتورها مطرح نیست.

2 اسفند 1401
تعداد: (219)