10 ماوس برتر ریزر در بازار؛ معرفی گزینه های خوش دست و حرفه ای

به گزارش عینک آفتابی، ریزر به عنوان یکی از مطرح ترین و برترین برندهای فراوری کالاهای جانبی کامپیوتر شناخته می گردد و محصولات این شرکت همیشه در کنار کیفیت ساخت فوق العاده بالا، از طراحی های نوآورانه، مدرن و زیبایی بهره می برند. یکی از اصلی ترین محصولات فراوریی ریزر، ماوس های گیمینگ هستند. این شرکت با مدنظر قرار دادن نیازهای کاربران گیمر و با تکیه بر درک درستی که از سلایق و عادات آن ها دارد، دست به فراوری ماوس های حرفه ای و پرقابلیت می زند؛ ماوس هایی که به سختی می توان از تحسینشان خودداری کرد. اگر قصد خرید ماوس های ریزر را دارید، با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید تا شما را با 10 ماوس برتر و پیشرفته ریزر در بازار آشنا کنیم.

10 ماوس برتر ریزر در بازار؛ معرفی گزینه های خوش دست و حرفه ای

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Basilisk V3 Pro

اگر اهل بازی کردن هستید و مسئله ای از بابت پرداخت هزینه سنگین برای خرید یک ماوس گیمینگ فوق العاده باکیفیت و حرفه ای ندارید، می توانید روی ویژگی های بسیار خوب مدل Basilisk V3 Pro، به عنوان یک محصول پیشرفته حساب باز کنید.

این ماوس برتر ریزر حدود 112 گرم وزن دارد و به لطف طراحی ارگونومیک اش، هنگام بازی کردن طولانی مدت به هیچ عنوان دست کاربران را خسته نمی نماید. دکمه چرخشی یا اسکرول این ماوس از 4 حالت اسکرول پشتیبانی می نماید. شما می توانید با نصب نرم افزار اختصاصی ریزر یعنی Synspse 3، برترین حالت اسکرول را از بین این 4 حالت انتخاب کنید.

حالت اول که TACTILE CYCLING MODE نام دارد، اسکرول بسیار دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد و مناسب زمان هایی است که بخواهید با چرخ اسکرول، بین اسلحه های تان سوییچ کنید. حالت دوم که چرخش آزاد نام دارد، همان حالت همیشگی یک چرخ اسکرول در ماوس های مختلف است.

اگر حالت سوم یعنی SMART-REEL را فعال کنید، حالت پیش فرض همان حالت نخست خواهد بود، با این تفاوت که اگر چرخ اسکرول را سریع حرکت دهید، خیلی سریع و به صورت اتوماتیک، چرخ اسکرول از حالت اول خارج شده و به حالت چرخش آزاد تبدیل می گردد.

در VIRTUAL ACCELERATION یا شتاب مجازی به عنوان حالت چهارم این ماوس مورد استفاده قرار می گیرد، سرعت اسکرول افزایش چشمگیری پیدا می نماید. در این حالت، هرچه سریع تر چرخ اسکرول را حرکت دهید، سرعت اسکرول افزایش می یابد. این حالت برای زمان هایی است که بخواهید در اسناد و مقالات طولانی اسکرول کنید.

ماوس مدل Basilisk V3 Pro ریزر از سنسور حرفه ایِ RAZER™ FOCUS PRO بهره می برد. به لطف این سنسور، حدبیشتر دقت این ماوس به 30000 dpi رسیده که در چنین حالتی می توان کارهای بیشتری را با حرکات انگشتانِ کمتر انجام داد. بعلاوه به یاری این سنسور می توانید حرکاتی سریع و البته دقیقی را با ماوس برای انجام بازی های حرفه ای داشته باشید.

متریال ساخت ماوس ریزر Basilisk V3 Pro استاندارد است و تا حد زیادی مانع اثر انگشت، چربی و عرق می گردد. ضمناً روی بدنه این ماوس، 11 کلید ماکرو طراحی شده که با نرم افزار اختصاصی ریزر، می توانید این کلیدها را به هر شکلی که می خواهید شخصی سازی کنید و تسلط بیشتری روی ماوس خود داشته باشید.

این محصول از لحاظ بصری مجذوب کنندهیت خاصی دارد و نورپردازی RGB باعث شده تا اضافه شدن محصول به میز گیمینگ یا کارتان، زیبایی خاصی به محل کارتان بیفزاید. این ماوس ریزر مجهز به دانگل USB است که از این طریق به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل می گردد.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3 PRO

مدل DEATHADDER V3 PRO، یکی دیگر از برترین محصولات شرکت ریزر در بازار لوازم جانبی است که علاوه بر ظاهر بی نقص و بسیار زیبایی که دارد، عملکرد فوق العاده را به شما ارائه می دهد.

این ماوس برتر ریزر وزن فوق العاده سبک 63 گرمی دارد که برای یک ماوس گیمینگ پیشرفته بسیار مناسب است. بعلاوه این محصول قابلیت استفاده به دو صورت بی سیم از طریق دانگل USB و سیمی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V3 PRO با نرخ رفرش ریت بی سیم 4000 هرتز سازگاری دارد و استفاده از ماوس در این حالت، عمر باتری را تا 24 ساعت کاهش می دهد. ریزر روی دکمه های این محصول تغییراتی ایجاد نموده و اکنون دکمه ها به جای یک پارچه شدن از پوسته جدا هستند که همین موضوع به حس بهتر کاربران هنگام کار با ماوس یاری شایانی می نماید.

بعلاوه باید به پوشش مات روی این ماوس ریزر اشاره کنیم که تا حدی کمی بافت دار است و در هر شرایطی به کاربر احساس چسبندگی می دهد. این پوشش عرق و چربی انگشت را کنترل می نماید. چرخ اسکرول این محصول ریزر تقریباً بی صدا است و هنگام استفاده از آن در بازی هیچ اسکرول تصادفی نخواهید داشت.

حسگر نوری Focus Pro 30K این محصول بازدهی انرژی بهتری دارد و قابلیت سازگاری با سطوح مختلف در آن بهبود یافته است. بنابراین تا زمانی که سطح مورد استفاده شما حداقل 4 میلی متر ضخامت داشته باشد، می تواند بدون عیب و نقص آن را ردیابی کند. بعلاوه حدبیشتر DPI این ماوس باکیفیت به 30 هزار می رسد.

دکمه های این ماوس 5 کلیده نیز با استفاده از نرم افزار Synapse قابلیت شخصی سازی دارند، اما با دکمه DPI داخلی (که در صورت فشار طولانی مدت به عنوان دکمه پاور عمل می نماید) می توانید از آن به صورت پلاگین و بازی بهره ببرید. پدهای زیر این محصول از جنس PTFE (پلی تترافلوئورواتیلن یا همان تفلون) ساخته شده که امکان حرکت نرم و روان آن را بر روی هر سطحی ممکن می نماید.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Basilisk Ultimate With wireless charging Dock

مشخصه های نظیر دقت بالا، زمان تأخیر و لگ بسیار کوتاه مدل Basilisk Ultimate With wireless را به یک محصول بسیار عالی برای برای گیمرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای تبدیل می نماید.

فناوری HYPERSPEED ریزر که در این محصول نیز مورد استفاده قرار گرفته، حدود 25 درصد سریع تر از سایر فناوری های بی سیم موجود عمل می نماید و به لطف سرعت انتقال سریع، تأخیر بسیار کم کلیک و تغییر فرکانس یکپارچه در شلوغ ترین محیط ها، حتی متوجه نخواهید شد که در حال بازی با یک موس بی سیم هستید.

این ماوس برتر ریزر حدود 180 گرم وزن دارد و طراحی ارگونومیک اش، در طولانی مدت مانع خسته شدن دستان شما خواهد شد. شما می توانید از طریق نرم افزار Razer Synapse 3، بسیاری از ماکروها و عملنمودهای ثانویه مورد علاقه خود را تعریف و ذخیره سازی کنید تا یک انبار پر از دستورات را در نوک انگشتان خود داشته باشید.

Razer Basilisk Ultimate مانند نوع سیمی خود دارای یک کلاچ قابل برنامه ریزی کوچک در کنار خود است که با استفاده از انگشت شست می توان آن را فشرد. قابلیت RGB این محصول در حین بازی ها بسیار خودنمایی می نماید و رنگ و نور هر ناحیه از آن نیز می تواند به صورت جداگانه در Chroma Studio برنامه ریزی گردد.

Razer Basilisk Ultimate از صفحه ای قابل دسترس در قسمت زیرین ماوس بهره می برد که امکان تغییر مقاومت چرخ اسکرول آن را در اختیارتان می گذارد تا به همان مقدار که می خواهید سفت یا روان گردد. با استفاده از این سطح شخصی سازی، شما می توانید در مواردی مثل انتخاب بین سلاح ها و سایر اقداماتی که با چرخ اسکرول انجام می گردد، راحت تر جابه جا شوید.

دقت این ماوس بیش از 3200 DPI است و سنسور تازه آن با دقت تفکیک 99.6٪ و امکاناتی مانند ردیابی هوشمند، قطع نامتقارن و همگام سازی حرکت برای برترین عملکرد، بهینه سازی شده است. بعلاوه قابلیت ردیابی هوشمند به سنسور Focus+ این ماوس اجازه می دهد که خیلی سریع و به صورت اتوماتیک بتواند خود را بر روی سطوح مختلفی که قرار گرفته است کالیبره کند.

در نهایت باید به سوئیچ های نوری ریزر در این محصول اشاره کنیم که تا 100 ساعت شارژدهی باتری را برای کاربران به همراه می آورند. بعلاوه امکان ذخیره 5 پروفایل روی حافظه داک شارژر این محصول وجود دارد.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Viper v2 Pro

ماوس گیمینگ VIPER V2 PRO Black، از محصولات نسل تازه و حرفه ای ریزر است که با سنسور تقویت شده و وزن کمتر به همراه فرکانس بالا در اختیار کاربران قرار گرفته تا تمامی انتظارات شما را از یک ماوس گیمینگ پیشرفته برآورده سازد.

این ماوس برتر ریزر که به عنوان جانشین مدل Viper Ultimate روانه بازار شده، وزن بسیار سبک 58 گرمی دارد که فوق العاده است. بعلاوه باید به طراحی کاملاً ارگونومیک این محصول اشاره کنیم که دست شما را هنگام کار کردن خسته نمی نماید.

یکی دیگر از مشخصه های بسیار مجذوب کننده این ماوس گیمینگ، سنسور اپتیکال Focus Pro 30K با دقت 30000 DPI در کنار سرعت 750 IPS و شتاب 70 G است که عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد. دقت وضوح 99.6 درصدی این سنسور تضمین می نماید حتی سریع ترین حرکت های این ماوس نیز با ثبات بالایی ردیابی می شوند. این سنسور بدون شک جزو قوی ترین سنسورهایی است که تا به امروز شاهد عرضه آن در بازار بوده ایم.

بر روی این ماوس ریزر 5 عدد کلید با سوئیچ های مکانیکال نسل 3 و عمر 90 میلیون کلیک قرار گرفته که می توانید تمامی آن ها را به طور دلخواه شخصی سازی کنید. اتصال این محصول از طریق دانگل USB صورت می گیرد و با هربار شارژ تا 80 ساعت می توانید از آن بهره ببرید.

بعلاوه ماوس VIPER V2 PRO Black از پولینگ ریت 4000 هرتز نیز پشتیبانی می نماید که باعث می گردد شما هیچگونه تاخیری را هنگام استفاده از آن احساس نکنید. مقاومت این ماوس با دوام 90 میلیون کلیک، تا 20 میلیون کلیک نسبت به مدل های قبلی VIPER بهینه تر شده و اکنون تک تک حرکات را با پیوستگی تمام زیر نظر می گیرد.

پدهای زیر این محصول از جنس PTFE (پلی تترافلوئورواتیلن یا همان تفلون) ساخته شده که امکان حرکت نرم و روان آن را بر روی هر سطحی ممکن می نماید. کابل Razer VIPER این محصول نسبت به قبل انعطاف پذیری بسیار بیشتری پیدا نموده و به شکلی طراحی شده که حداقل کشش را در حین استفاده از آن ایجاد می نماید.

این محصول، یکی از برترین گزینه ها برای کاربرانی است که به ماوس های سبک و ظریف با قابلیت های پیشرفته علاقه مند هستند.

ماوس بی سیم گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate به همراه پایه شارژر

مدل Viper Ultimate، یکی دیگر از محصولات باکیفیت و حرفه ای ریزر است که محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده و توانسته توجه بسیاری از گیمرها را معطوف به خود نماید.

دقت این ماوس برتر ریزر برابر 20,000 DPI بوده و به لطف حدبیشتر سرعت ردگیری 650 IPS و حدبیشتر شتاب 50G آن، کاربران می توانند به صورت حرفه و بدون کمترین فشاری از بازی کردن لذت ببرند. ریزر در این محصول خود از فناوری HyperSpeed بهره برده که حدود 25 درصد واکنش سریع تری نسبت به تمامی ماوس های بی سیم موجود در بازار دارد.

بعلاوه باید به دانگل 2.4 گیگاهرتزی این ماوس برای اتصال به کامیپوتر و لپ تاپ اشاره کنیم که عملکرد بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. ریزر روی بدنه این ماوس گیمینگ خود، هشت دکمه تعبیه نموده که هرکدام از آن ها قابلیت برنامه ریزی شدن دارند. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تنظیمات مختلف خود را با حدبیشتر 5 پروفایل در این حافظه آنبورد این ماوس ذخیره کنید.

این ماوس دارای یک باتری داخلی است که تا 70 ساعت می تواند شارژدهی داشته باشد و بعلاوه این باتری از طریق پایه شارژر مخصوص خود شارژ می گردد. نورپردازی اختصاصی ریزر Chroma RGB از جمله ویژگی های بیشتریت قریب به اتفاق محصولات این شرکت هستند که در این ماوس هم به چشم می خورد و جلوه زیبایی به ظاهر آن می بخشد. نورپردازی این محصول نیز کاملا از قابلیت شخصی سازی پشتیبانی نموده و می تواند به دلخواه شما 16.8 میلیون رنگ را به نمایش در بیاورد.

ریزر در این محصول از سوییچ اپتیکال استفاده نموده و به لطف همین اقدام، دکمه های این ماوس گیمینگ طول عمر 70 میلیون بار کلیک خواهند داشت. ناگفته نماند که وزن 74 گرمی این ماوس و طراحی ارگونومیک آن به خودی خود می توانند ارزش خریدش را دو چندان کنند. این محصول باکیفیت سرعت بسیار بالایی در انتقال اطلاعات دارد

ماوس گیمینگ ریزر مدل DEATHADDER V2 HALO INFINITE

ماوس گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2 Halo Infinite که به مناسبت عرضه بازی Halo Infinite مخصوص هواداران این سری محبوب عرضه شده، با طراحی زیبای خود، شما را همراه با تاریخچه غنی این بازی به اعماق فضا می برد.

در نگاه اول به محصول، طراحی منحصر به فردش به شدت خودنمایی می نماید. ظاهر این ماوس با قوس هایی زیبا و ارگونومیک همراه است و مانند سلاحی حرفه ای به شما یاری می نماید رقبای خود را از جریان بازی خارج کنید. این ماوس اپتیکال به صورت ویژه برای افراد راست دست طراحی شده و با استفاده از کابل USB به سیستم شما متصل می گردد.

سنسور نوری FOCUS+ در این ماوس برتر ریزر مورد استفاده قرار گرفته که به واسطه آن، حدبیشتر دقت ماوس به 20000 DPI رسیده است. علاوه بر این، این سنسور موجب شده که سرعت ردیابی این محصول به رقم بسیار خوب 650 IPS برسد. وضوح دقت 99.6 درصد این ماوس، حتی کوچک ترین حرکات را نیز با دقتی مثال زدنی دریافت و شناسایی می نماید.

مدل DeathAdder V2 Halo Infinite از سوییچ های اپتیکال ریزر بهره می برد و مدت زمان پاسخ دهی هر کلیک فقط 0.2 میلی متر است. به لطف استفاده از سوییچ های اپتیکال، این محصول نیازی به به تماس فیزیکی، برخلاف سوییچ های مکانیکی ندارد و مانع از کلیک های ناخواسته در حین بازی کردن می گردد.

روی بدنه کوچک و جمع وجور این ماوس، هشت کلید ماکرو تعبیه شده که کاربران قادرند با نصب و استفاده از نرم افزار Synapse 3 این کلیدها را به شکل دلخواه خود تنظیم کنند. کابل ماوس Razer Deathadder v2 با فناوری HyperFlex فراوری شده که دوام بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان نیز در حرکت سریع ماوس تأخیری ایجاد نمی نماید.

نورپردازی اختصاصی ریزر Chroma RGB در این محصول نیز در دسترس کاربران قرار گرفته و آن ها می توانند با نصب نرم افزار اختصاصی ریزر، RGB این ماوس را از بین 16.8 میلیون رنگ و تعداد زیادی افکت، تنظیم و شخصی سازی کنند. بعلاوه امکان ذخیره سازی تنظیمات RGB و کلیدهای ماکروی ماوس در 5 پروفایل مختلف و در حافظه خود ماوس نیز وجود دارد.

پدهای زیر این محصول نیز از جنس PTFE (پلی تترافلوئورواتیلن یا همان تفلون) ساخته شده که امکان حرکت نرم و روان آن را بر روی هر سطحی ممکن می نماید. دو طرف این ماوس نیز پوشش با بافت زبر دیده می گردد که مانع از تعریق و سر خوردن دست کاربران خواهد شد.

ماوس ریزر مدل MAMBA ELITE

مدل MAMBA ELITE از جمله محصولات باکیفیت و قیمت مناسب ریزر در بازار به شمار می رود که با نواحی افزایش یافته نورپردازی که سرتاسر هر وجه آن امتداد دارد، محیط و فضای گیمینگ را کاملا تخت تاثیر نورافشانی خیره کننده اش قرار می دهد.

کاربران با استفاده از پنل نرم افزار اختصاصی Synapse 3 می توانند از میان الگوهای هشداردهنده که تحت تاثیر شرایط گیم هستند، یا جلوه های پویانمایی و انواع الگوها نورپردازی پیش فرض، مدل دلخواه و هماهنگ با سیتم خود را انتخاب نموده و یا برای اینکه بیشتر از پیش به سبک دلخواه و سلیقه شخصی خود نزدیک شوند، الگوی نورافشانی هریک از نواحی را با استفاده از استودیوی Chroma طراحی و برنامه ریزی کنند.

این ماوس برتر ریزر مجهز به سنسور پیشرفته اپتیکال 5G است که با قابلیت تفکیک پذیری 16000 DPI واقعی و سطح دقتی برابر 99.4% امکان حرکت دقیق و سریع را برای کاربران فراهم می آورد.

ارگونومی عالی به همراه مهندسی بدنه پیشرفته در طراحی نقاط تماس ماوس Mamba Elite ریزر، موجب شده تا نقاطی که منجر به کشیدگی غیرضروری انگشتان می گردد حذف شده تا با کاهش فشار و استرس کف دست، از بازی کردن در ساعات طولانی بدون خستگی لذت ببرید.

این ماوس قابلیت برنامه ریزی کلیدهای ماکرو و ذخیره سازی پیکربندی پروفایل، روی فضای ابری را به آسانی در اختیار کاربران قرار می دهد. بعلاوه اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می توانید اطلاعات را روی حافظه آنبورد این ماوس ذخیره کنید.

ماوس ریزر مدل MAMBA ELITE دارای 9 کلید قابل برنامه ریزی بوده و با استفاده از نرم افزار Synapse 3، می توانید هر یک از کلیدها را به طور منفرد روی عملکرد ویژه مورد نظر خود برنامه ریزی کنید و کارآیی خود را در بازی های مختلف ارتقاء دهید.

ماوس ریزر مدل Deathadder Essential

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول خوش قیمت و بسیار پرفروش از ریزر می پردازیم یعنی ماوس مدل Deathadder Essential.

این ماوس طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و خیلی خوب درون دست کاربران جای می گیرد، بنابراین در استفاده طولانی مدت برای کاربران آزاردهنده نخواهد بود. ریزر نرم افزار مخصوصی ارائه نموده که به یاری آن می توان هر کدام از 5 کلید این ماوس را برای انجام فعالیت خاصی تنظیم کرد تا سرعت انجام فعالیت ها تا حد زیادی افزایش یابد.

ماوس ریزر مدل Deathadder Essential از نورپردازی سبز رنگی بهره می برد که جلوه بصری خاصی به آن بخشیده است. این محصول 90 گرم وزن دارد و با طول عمر 120 میلیون بار کلیک، تا سالیان سال برای کاربران به خوبی کار خواهد نمود.

این ماوس سیمی کابلی به طول 120 سانتی متری دارد و دقت سنسور این محصول نیز 3200 DPI است. متریال ساخت ماوس ریزر مدل Deathadder Essential استاندارد است و تا حد زیادی مانع اثر انگشت، چربی و عرق می گردد. در نهایت باید به سازگاری این محصول باکیفیت ریزر با کلیه سیستم عامل های ویندوز، مک و کنسول های بازی اشاره کنیم.

سخن پایانی

محصولات ساخت کمپانی ریزر همگی دارای کیفیت ساخت عالی و طراحی حرفه ای هستند و بیشتر آن ها با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسند. در این مقاله عینک آفتابی به معرفی و آنالیز 8 ماوس برتر و حرفه ای ریزر در بازار پرداختیم تا شما با توجه به بودجه در نظر گرفته خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

آیا شما تجربه خرید ماوس های ریزر را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این محصولات معرفی شده با توجه به قیمتش ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران عینک آفتابی در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 ماوس برتر ریزر در بازار؛ معرفی گزینه های خوش دست و حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ماوس برتر ریزر در بازار؛ معرفی گزینه های خوش دست و حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید