دوچرخه سواری

وقتی پاها بی قرار می شوند؛ درمان سندروم پاهای بی قرار ، انجام حرکات ورزشی تا حدود زیادی در بهبود پاهای بی قرار موثر است

سندروم پاهای بی قرار (RLS) یک اختلال عصبی است که باعث ایجاد احساسات ناخوشایند یا ناراحت کننده در پاها و میل مقاومت ناپذیر برای حرکت دادن آن ها می گردد؛ به گونه ای که می تواند در فعالیت های روزانه آن ها اختلال ایجاد کند.

26 اردیبهشت 1402

برترین انیمه هایی که در کالج و دانشگاه جریان دارند

محیط مدرسه در انیمه بسیار رایج است و از آنجا که بسیاری از بیننده های انیمه در سنین جوانی قرار دارند، کاملا منطقی است که چرا سازندگان قصد دارند تا کاراکترهای خودشان را در این محیط و در چنین سنی به تصویر بکشند. با این حال، انیمه هایی نیز وجود دارند که اتفاقات...

12 فروردین 1402

بازدید از گرند کنیون ، پنج راه منحصر به فرد برای بازدید

این مکان به علت گستردگی قلمرو، زیبایی های چشم نواز و ساختارهای منحصر به فرد زمین شناسی، برای بازدید بسیار مناسب و عالی است. هر فرد حداقل باید یکبار سفر به گرند کنیون داشته باشد. خوشگذرانی در گرند کنیون وجهه های مختلفی دارد، علاقمندان به طبیعت می توانند...

16 دی 1401

معرفی بهترین مسیرهای پیاده روی در ایران

اگر برای طبیعت گردی های ناب آماده اید و کار با ماشین زمان را دوست دارید؛ ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید. بهترین مسیرهای پیاده روی در ایران به طور دقیق فهرست می شوند. دسته اول در فصل های گرم؛ سرما هدیه می کنند و دسته دوم در فصل های سرد؛ گرما می بخشند.

12 مرداد 1401

تمرین کالیستنیک چیست و چگونه بدن را قوی و ورزیده می نماید؟

کالیستنیک به فعالیت بدنی و تمرین هایی اشاره دارد که تنها با وزن بدن انجام می شوند. این تمرین ها دارای شدت و ریتم های متفاوتی هستند و می توانند نیرو، استقامت، انعطاف پذیری و هماهنگی بدن شما را افزایش دهند.

10 تیر 1401

طرز تهیه ژله ماست

ژله ماست یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین دسرهاست. ترکیبی از طعم های آشنا، لذیذ و مجذوب کننده برای ایرانی ها. ژله، این سوغات خوش بروروی فرنگی، چند سالی ست که پا به سفره ایرانی گذاشته و مجموعه شام و ناهار را به لفظ غریبی به نام دسر مزین کرده است.

22 خرداد 1401

رودخانه های اطراف تهران ؛ تفرجگاه های سرسبز مرکز

رودخانه های اطراف تهران از مهم ترین منطقه ها تفریحی برای مرکز نشینان به شمار می فرایند. این رودها برای ماهیگیری، پیک نیک در طبیعت و طبیعت گردی مناسب هستند.

5 خرداد 1401

یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده ایم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیونهایی که پیش از این اقدام به ساخت و ساز در آزادی نموده اند برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره خود یک مهلت قانونی به فدراسیونها داده شده، در غیر این صورت شرکت ساختمانها را تکمیل می نماید و به بهره برداری...

19 دی 1400

معرفی کامل پارک نهج البلاغه تهران همراه با آدرس

پارک نهج البلاغه تهران یکی از پارکهای جذاب پایتخت است که در دره فرحزاد یعنی در شمال غربی تهران قرار گرفته است. با ما در خبرنگاران با این پارک تهران بیشتر آشنا شوید .

29 مهر 1399

تهرانگردی فرح بخش در یک آخر هفته بهاری

برای تعطیلات آخر هفته آخرین هفته فروردین ماه 97 ، شما را به یک تهرانگردی فرح بخش دعوت می کنیم. در این تهرانگردی ،مکان هایی را در نظر گرفته ایم تا ساعت های همراه با آرامش و لذت را با گشت و گذار تجربه کنید.

5 اسفند 1398

با پیشرفته ترین شهرهای تکنولوژیک دنیا آشنا شوید

وب سایت تکرا - زهرا جانعلیزاده: پیشرفته ترین شهرهای جهان از لحاظ تکنولوژی کدام ها هستند؟ در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. شهرها راستا حرکت به آینده هستند. بنا بر برآورد های سازمان بهداشت جهانی، تا 35 سال آینده، دو سوم جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی خواهند...

24 آذر 1398