حضور انتشارات درنالار ارومیه با 75 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش عینک آفتابی، رضا تقی زاده ابهری، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، گفت: انتشارات درنالار به عنوان یکی از ناشران پیروز در زمینه نشر کتب با 75 عنوان اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1402حاضر می گردد.

حضور انتشارات درنالار ارومیه با 75 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران

وی ادامه داد: سال جاری حضور اصحاب رسانه، روزنامه نگاران و کتابفروشان گام مثبتی است که امیدواریم مفید واقع گردد.

تقی زاده اضافه کرد: در نمایشگاه حضوری آشنایی ناشران باهم یک فرصت مناسب است ضمن اینکه فروش بهتری نسبت به نمایشگاه مجازی دارد، ولی برگزاری هم زمان این دو نمایشگاه نیز گام مثبت دیگری می تواند باشد. ولی نمایشگاه حضوری کتاب حس و حال دیگری دارد، همان طور که کتاب فیزیکی نسبت به PDF حس و حال خاصی در خواننده ایجاد می نماید.

مدیر انتشارات درنالار ارومیه گفت: نمایشگاه حضوری کتاب بسیاری موثرتر از نمایشگاه مجازی است و در آن بسیاری از دیدارها و اتفاقات خوب فرهنگی رقم می خورد.

وی اعلام کرد: سال های قبل تنها به عنوان ناشر بودیم و حق فروش کتاب های انتشاراتی خودمان را داشتیم ولی سال جاری حضور کتابفروشی ها نیز یه قدم مثبت دیگری می تواند باشد.

این کتابفروش ارومیه ای با بیان اینکه سال های قبل سرویس دهی خدمات ضعیف بود، گفت: امیدواریم سال جاری این مشکل حل گردد.

تقی زاده اضافه کرد: همانگونه وزارت فرهنگ و ارشاد از موضوع کتاب و کتابخوانی حمایت می نماید، انتظار داریم در استان نیز از این حوزه حمایت گردد.

مدیر انتشارات درنالار ارومیه گفت: 8 عنوان کتاب نیز در نمایشگاه معرفی خواهند شد و 6 عنوان دیگر نیز چاپ شدند ولی فعلا مجوز پخش نگرفتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور انتشارات درنالار ارومیه با 75 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور انتشارات درنالار ارومیه با 75 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید