ربیعی: مس رفسنجان منظم و با جسارت بازی کرد، می&zwnjتوانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم

به گزارش عینک آفتابی، گروه استان ها- سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه این تیم منظم و با جسارت بازی کرد گفت: می توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

ربیعی: مس رفسنجان منظم و با جسارت بازی کرد، می&zwnjتوانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم

به گزارش عینک آفتابی از اراک، محمد ربیعی پس از تساوی با آلومینیوم در نشست خبری انتها بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان گفت: امروز شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم، البته کیفیت زمین به سبب بارندگی اخیر در فرایند برگزاری بازی تاثیرگذار بود و زیر چمن گل بود، که سبب شد بعد از گرم کردن و یک ربع ابتدایی فشار زیادی به بازیکن ها وارد گردد.

وی اظهار داشت: آلومینیوم با روش 1-4-5 که داشت لایه های دفاعی زیادی ایجاد نموده بود و خیلی خوب توانسته بود این کار را انجام دهد. ما تمام راستاهای تهاجمی آلومینیوم را در اختیار داشتیم و با احترام به این تیم، فزونی در زمین برای ما بود. موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم که حتی می توانستیم در ضربه های آخر بیشتر دقت کنیم که نشد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: برای ما یک رشد به حساب می آید که بعد از دو بازی سخت ابتدایی توانستیم در خانه حریف امتیاز بگیریم اگرچه با توجه به بازی جسورانه و منظمی که ارائه دادیم انتظار داشتیم بتوانیم امتیازات کامل بازی را از آن خود کنیم.

ربیعی تیم فوتبال مس رفسنجان توضیح داد: فکر می کنم تیم مس در راستا رشدی که باید در زمان مشخصی طی کند تا به اهدافش برسد قرار گرفته است و با همان شیب مناسب حرکت می نماید، مطمئن هستم روز به روز هم بهتر خواهد شد.

وی افزود: بسیار خاطرات خوشی از اراک دارم و هنوز بعد از دو سالی که از اراک رفته ام مردم شریف و باوقار اراک همچنان به من لطف دارند و من هم برای آنها بابت حضور در لیگ برتر بسیار خوشحالم و آرزوی موفقیت می کنم.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ربیعی: مس رفسنجان منظم و با جسارت بازی کرد، می&zwnjتوانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مس رفسنجان منظم و با جسارت بازی کرد، می&zwnjتوانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید