سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال 99 واگذار می شوند

به گزارش عینک آفتابی، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال 1399، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال 99 واگذار می شوند

به گزارش عینک آفتابی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید، گفت: در نیمه اول سال 99، باشگاه های پرسپولیس و استقلال به وسیله سازمان خصوصی سازی و مصوبه دولت واگذار می شوند. خصوصی شدن این دو باشگاه یک اتفاق ملی است. ما در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به عمل آمده، مراحل تکمیلی را انجام دهیم و شرایط املاک و دارایی ها تعیین گردد تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده و با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم. خوشبختانه شفافیت اقتصادی، فرایند صحیح مدیریتی، تعیین و تکلیف بدهی ها و اقتصادیات ها، شرایط خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم نموده است.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، یک اتفاق خوب ملی است و اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاری را سریعتر انجام می دهم. چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال، واگذاری آنها به بخش خصوصی است و تردید ندارم این بخش می تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر دو باشگاه گردد. تا زمانی که این باشگاه ها دولتی اداره می شوند، مسائل آنها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال، گزارش های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به تیرماه سال جاری به تصویب اعضا رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال 99 واگذار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال 99 واگذار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید