شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران

به گزارش عینک آفتابی، شرکت ستاک فناوری ویرا به طور گسترده، محصولات فورتی نت را عرضه می نماید.

شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران

به گزارش عینک آفتابی، بنابر اعلام ستاک، دلیل انتخاب Fortinet از این جهت است که این کمپانی همواره یکی از برترین ها در حوزه امنیت شبکه به شمار می رود و اساسا هدف و سیاست آن بر مبنای حفظ امنیت به صورت کامل و بدون حداقل خطا بوده، و تست هایی که در آزمایشگاه های معتبر دنیا روی محصولات فورتی نت اجرا شده، گواه بر این مطلب است.

پیشتر درباره فورتی گیت و محبوبیت بالای آن به دلیل فراهم آوردن زیرساخت امنیتی end to end، ویژگی منحصر به فرد آن در استفاده از تراشه سخت افزاری ASIC، سیستم عامل انحصاری آن تحت عنوان FortiOS صحبت شده است. در ضمنً برخی از ویژگی های UTM فورتیگیت به قرار زیر است:

Firewall, VPN, and Traffic Shaping

Intrusion Prevention)IPS(

Antivirus/Antispyware/Antimalware

Integrated Wireless Controller

Antispam

VoIP Support

Layer 2/3 routing

Application Control

IPv6 Support

Web Filtering

WAN Optimization & Web Caching

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار فورتینت، فورتی آنالایزر می باشد. ضرورت وجود FortiAnanlyzer به هنگام رشد سازمان ها و افزایش احتمال تهدیدات پیشرفته محسوس است، زیرا نیاز به محصولات و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل در ضبط و شناسایی تهدیدات به صورت لحظه ای و کاملا دقیق وجود دارد. در پاسخ به نیاز مذکور، کمپانی فورتی نت، فورتی آنالایزر را روانه بازار نموده است.

این محصول قادر است با استفاده از ویژگی های پیشرفته خود، تهدیدات و رخدادهای شبکه را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد، شبکه را به صورت متمرکز، کنترل نماید و همچنین بر اساس دریافت گزارشات و تحلیل لاگ ها، اقدامات لازم را در خصوص ضعف های امنیتی انجام دهد.

از مزایای فورتی آنالایزر می توان به امکان گزارش گیری مترکز به همراه فیلترنمودن موارد مد نظر، گزارش واقعی از فعالیت های شبکه به همراه زمان و تاریخ، قابلیت تهیه گزارش از سایر تجهیزات فورتی نت مانند فورتی گیت، فورتی وب و سایر تجهیزات، امکان تنظیم داشبورد کاملا اختصاصی و ... اشاره نمود.

با توجه به جامع و کامل بودن دستگاه فورتی آنالایزرو همچنین امکان شناسایی تهدیدات امنیتی شبکه به سرعت و در لحظه و در نتیجه، ساده تر شدن وظیفه سنگین مدیران IT، شرکت ستاک فناوری ویرا، این محصول را به صورت گسترده عرضه می نماید. از فورتی آنالایزرهای شرکت ستاک فناوری ویرا می توان FAZ 200F، FAZ 300F و همچنین FAZ 400E را نام برد.

فورتی آنالایزرهای فوق، در حداکثر روزهای ثبت و گزارش و همچنین امکان نصب هارد با یکدیگر متفاوت هستند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توان با شماره تلفن های 021-41708 و یا 02188546908 الی 9 با شرکت ستاک فناوری ویرا تماس حاصل نمود و یا از سایت www.setakit.com بازدید کرد.

اگر قصد داشته باشیم، یکی دیگر از محصولات فورتی نت را معرفی کنیم، قطعا، فورتی وب خواهد بود. امروزه کارشناسان امنیت شبکه، برنامه های محافظت نشده تحت وب را یکی از اصلی ترین راه های نفوذ برای هکرها می شناسند.

از آن جا که برنامه های تحت وب، از طرفی تحت امنیت کمی قرار می گیرند و از طرف دیگر به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، یک تهدید کاملا جدی به حساب می آیند. کمپانی فورتی نت، به منظور از بین بردن این نقطه ضعف خطرناک، فایروال فورتی وب را ارائه نموده است.

فورتی وب ، یک فایروال برنامه تحت وب یا WAF است که از برنامه های تحت وب و همین طور API در مقابل حملاتی با اهداف سوء استفاده های شناخته شده و ناشناخته محافظت به عمل می آورد.

فورتی وب قادر است با استفاده از یادگیری ماشین برای مدل سازی هر برنامه در مقابل آسیب پذیری های و همین طور تهدیدات zero-day محافظت نماید. در ضمنً ترکیبی از تکنولوژی پردازنده چندهسته ای همراه با ابزارهای SSL مبتنی بر سخت افزار، throughput محافظت شده و با سرعت بالایی را ارائه می دهد.

پیشتر درباره ارائه محصولات متنوع از سایر برندهای معتبر توسط شرکت ستاک فناوری ویرا سخن گفته ایم. این شرکت اقدام به عرضه محصولات برندهایی چون Cisco، Dell EMC، HPE و ... نموده است. یکی از محصولات پر فروش شرکت ستاک فناوری ویرا، استوریج یا ذخیره سازهای Dell EMC می باشد.

این برند خوشنام، در جذب کارشناسان مختلف به سمت خود، بسیار پیروز بوده زیرا محصولات آن، علاوه بر سادگی و سرعت، از هوشمندی کامل نیز برخوردار می باشند. به همین دلیل است که انتخاب ذخیره سازهای Dell EMC، انتخابی دقیق و هوشمندانه به شمار می رود.

از جمله استوریج های پرفروش می توان به Dell EMC Unity 300، Dell EMC Unity 400، Dell EMC Unity 600، Dell EMC Unity 380XT و جدیدترین آن ها Dell EMC Unity 480XT اشاره نمود.

دلیل محبوبیت بی نظیر این ذخیره سازها مدیریت بهینه، امکان دسترسی بهتر، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بیشتر، مدیریت پیشرفته ذخیره سازی، اجرای سریع، عملکرد بهینه و افزایش بهره وری می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید