شرکت سهامی جیپ پارس خودرو رسماً افتتاح شد

به گزارش عینک آفتابی، شرکت سهامی جیپ پارس خودرو در تهران رسماً فعالیت خودرویی خود را شروع کرد. براساس خبر اختصاصی بیت ران، نام شرکت سهامی جیپ در ایران پس از 67 سال دوباره احیاء شد. تمرکز اصلی این شرکت، محصولات تولیدی و وارداتی پارس خودرو در ایران خواهد بود.

شرکت سهامی جیپ پارس خودرو رسماً افتتاح شد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - همانطور که پیش تر در خبری اختصاصی در بیت ران اعلام شد، شرکت سهامی جیپ پس از 67 سال دوباره در صنعت خودرو ایران جان گرفت. اما فعالیت خودرویی این شرکت با آنچه در گذشته وجود داشت، بسیار فرق دارد.

شرکت سهامی جیپ پارس خودرو در گام نخست، یک کارگاه تیونینگ و آپشن است. این شرکت قرار است هر خودرویی که به وسیله پارس خودرو به بازار عرضه می گردد و از جهت امکانات رفاهی دارای کمبودهایی است را به صورت فول آپشن به بازار ارائه کند.

مدیران این شرکت در مراسم افتتاح کارگاه آپشن و تیونینگ شرکت سهامی جیپ آمار جالبی از خودروهای تحویلی پارس خودرو اعلام کردند.

براساس آمار اعلامی در این مراسم، تعداد 260 دستگاه زوتی DL5 در طول سال جاری به مشتریان تحویل داده شد. از این تعداد، 100 دستگاه از آنها به وسیله شرکت پارس خودرو آپشن دار شدند.

از این پس شرکت سهامی جیپ پارس خودرو قرار است نه تنها زوتی DL5 بلکه تمامی خودروهای وارداتی و تولیدی در پارس خودرو را تجهیز و با آپشن های بیشتری به دست مشتریان برساند.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

آخرین باری که نام شرکت سهامی جیپ در صنعت خودرو ایران وجود داشت، 67 سال پیش بود. در سال 1355 شرکت پارس خودرو به شماره ثبت 5272 با نام شرکت جیپ وارد عرصه خودروسازی در ایران شد.

شرکت جیپ از سال 1338 مونتاژ خودروهای جیپ در ایران را شروع کرد و در سال 1345 خودروهای آریا و شاهین (نسل سوم رامبلر آمریکن) هم به جمع محصولات این شرکت اضافه شدند.

اما شرکت جیپ در چهارم اردیبهشت 1352 در نتیجه تأسیس شرکت موتور جک (سهامی خاص) کاملاً از بین رفت. در واقع تمام تعهدات جیپ در ایران به شرکت موتور جک منتقل شد و نام جیپ دیگر در ایران حضور نداشت.

موتور جک بعدها به شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) و سپس به خودروسازی ایران تغییر نام داد تا در نهایت در سال 1359، نام پارس خودرو را به خود گیرد. حال براساس اخبار اختصاصی بیت ران، پارس خودرو قصد پس از 67 سال، دوباره شرکت سهامی جیپ را در ایران به عنوان یک شرکت تیونینگ و آپشن احیاء کرد.

جتور X90 پلاس با گروه بهمن به بازار می آید / فیدلیتی دریم چه ویژگی هایی دارد؟

زمان عرضه ریرا / درخواست مدیرعامل ایران خودرو درباره قیمت گذاری

قیمت محصولات بهمن موتور به شدت افزایش یافت

شرکت سهامی جیپ پس از 67 سال دوباره احیاء شد / زیر مجموعه نو پارس خودرو

ام جی eRX5 (رووی eRX5) پلاگین هیبرید پارس خودرو به تهران رسید / تصاویر اختصاصی

هوندا ENS1 (وزل برقی) مشخص خودرو ایرانیان رونمایی شد / آنالیز فنی و امکانات

ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گشت / آنالیز مشخصات فنی و امکانات

نتا U با BM Cars معرفی گشت / همه چیز درباره کراس اوور برقی بهمن موتور

منبع: بیت ران

به "شرکت سهامی جیپ پارس خودرو رسماً افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سهامی جیپ پارس خودرو رسماً افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید