طرز تهیه کاستارد قهوه؛ دسری خوشمزه مخصوص تابستان

به گزارش عینک آفتابی، اگر در پی دستور پخت دسری می گشتید که در عین سادگی و راحتی، بسیار خوشمزه هم باشد، پیشنهاد می کنیم کاستارد قهوه را از دست ندهید. شما می توانید در صورت علاقه، این دسر خوشمزه را به همراه خامه فرم گرفته سرو کنید یا در کنار کیک براونی میل کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ ما طرز تهیه کاستارد قهوه را به شما آموزش می دهیم که می تواند یک گزینه مناسب برای عصر یک روز گرم و تابستانی یا دورهمی ها و مهمانی های شما باشد.

طرز تهیه کاستارد قهوه؛ دسری خوشمزه مخصوص تابستان

کاستارد قهوه

اگر هوادار دسرهایی با طعم قهوه هستید، این دسر مخصوص شما است. ترکیب طعم قهوه و پودر کاستارد و خامه، مزه این دسر را فوق العاده نموده است.

مواد لازم

  • پودر کاستارد: 2 قاشق غذاخوری
  • شیر سرد: 2 لیوان
  • شکر: 3 قاشق غذاخوری
  • خامه: 3 قاشق غذاخوری
  • قهوه اسپرسو: یک چهارم پیمانه

طرز تهیه کاستارد قهوه

1.

برای آماده کردن این دسر راحت و خوشمزه، ابتدا دو لیوان شیر را درون قابلمه می ریزیم و شکر را به آرامی به آن اضافه می کنیم.

2.

در این مرحله، پودر کاستارد، قهوه اسپرسو و خامه را به مخلوط شیر و شکر اضافه می کنیم و به خوبی با هم زن دستی مخلوط می کنیم (توجه داشته باشید تمام این مراحل بدون قرار گرفتن روی حرارت انجام می گردد).

3.

بعد از اینکه مواد آماده شده به خوبی مخلوط شد و ذرات شکر و پودر کاستارد کاملا درون شیر حل شد، قابلمه را روی حرارت میانه قرار می دهیم و به صورت مداوم هم می زنیم تا غلظت مواد به مقدار غلظت فرنی گردد.

4.

در آخر بعد از اینکه دسر مجذوب نماینده ما آماده شد، آن را درون ظرف سرو می ریزیم و کمی که خنک شد، با بیسکویت پودر شده تزئین می کنیم و تمام.

-

عینک آفتابی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوی ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای عینک آفتابی در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای عینک آفتابی، به طور مستقیم از عینک آفتابی کسب عایدی می نمایند.

عینک آفتابی به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به عینک آفتابی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه کاستارد قهوه؛ دسری خوشمزه مخصوص تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کاستارد قهوه؛ دسری خوشمزه مخصوص تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید