فروش غیرقانونی پرواز های چارتری از سوی ایرلاین ها

به گزارش عینک آفتابی، با وجود تمام شدن مهلت دوهفته ای برای حذف پرواز های چارتری، همچنان بعضی از شرکت های هواپیمایی به فروش چارتری پرواز ها ادامه می دهند و بعضی ایرلاین ها هم سقف قیمتی بلیت را رعایت نمی نمایند.

فروش غیرقانونی پرواز های چارتری از سوی ایرلاین ها

به گزارش تجارت آنلاین، شرکت های هواپیمایی در ماه های گذشته درخواست تغییر قیمت بلیت را داشتند و در شورای عالی هواپیمایی پیشنهاد افزایش 100 درصدی را مطرح نموده بودند که در نهایت ستاد تنظیم بازار، با افزایش 29درصدی قیمت بلیت موافقت کرد.

با وجود این بعضی از شرکت ها به فروش پرواز های چارتری با قیمت های بالاتر ادامه دادند. از این رو سازمان هواپیمایی کشوری یکم خرداد از مهلت دوهفته ای به شرکت های هواپیمایی برای حذف پرواز های چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد (شش مسیر در تهران به مقصد های مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، بندرعباس و تبریز و برعکس) اطلاع داد.

با وجود این با تمام شدن مهلت دوهفته ای به ایرلاین ها برای حذف پرواز های چارتری، همچنان بعضی از شرکت های هواپیمایی به فروش چارتری پرواز ها ادامه می دهند.

البته حسن خوشخو -معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری- در مصاحبه با ایسنا، درباره مهلت دوهفته ای پرواز های چارتری به ایسنا گفته بود: ما به شرکت های هواپیمایی، حذف پرواز های چارتری را ابلاغ کردیم که اگر رعایت ننمایند، طبق مقررات با آن ها برخورد خواهد شد.

از سوی دیگر، با وجود مشخص سقف 29 درصدی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، همچنان بعضی ایرلاین ها و در بعضی از مسیرها، این سقف قیمتی را مشخص نمی نمایند. برای مثال در مسیر تهران - بندرعباس، بلیت سیستمی و اکونومی با قیمت دو میلیون و 107 هزار تومان به فروش می رسد، در حالی که سقف قیمت بلیت برای این مسیر، یک میلیون و 696 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "فروش غیرقانونی پرواز های چارتری از سوی ایرلاین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش غیرقانونی پرواز های چارتری از سوی ایرلاین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید