مدل های جدید پادری نمدی، طرز تهیه پادری طرح ماهی

به گزارش عینک آفتابی، پادری ها در جنس های مختلفی ساخته می شوند و استفاده از آن در زیبایی منزل تاثیر زیادی دارد. پادری نمدی معمولا برای اتاق خواب استفاده می گردد.

مدل های جدید پادری نمدی، طرز تهیه پادری طرح ماهی

امروزه از نمد در ساخت عروسک ها و دیگر وسایل تزئینی بسیار استفاده می گردد. همچنین با استفاده از نمد می توان پادری های بسیار زیبایی را درست کرد. اگرچه پادری ها در انواع مختلفی مثل پارچه ای ، منگوله ای و... ساخته می شوند اما معمولا از جنس نمد برای اتاق خواب استفاده می نمایند. برای درست کردن پادری نمدی باید خلاقیت داشت و از الگوها یاری گرفت. در این جا علاوه بر طرز تهیه یک نمونه پادری با نمد مدل های دیگر آن را قرار داده ایم.

برای درست کردن پادری نمدی می توانید از رنگ های متفاوت بهره ببرید تا جلوه بیشتری پیدا کند. برای این کار طبق الگو ابتدا برش ها و تکه دوزی ها را انجام دهید. برای زیبایی بیشتر بهتر است برای دوخت زدن اطراف نمد از انواع دوخت های ساده و یا دندان موشی بهره ببرید. در واقع با تکه دوزی روی نمد کارهای جالبی می توان انجام داد.

طرز تهیه پادری طرح ماهی با نمد

همه ما در منزل خرده موکت ها یا زیراندازهای نمدی را داریم که یا خراب و پاره شده اند و یا طرح آن قدیمی و تکراری و غیر قابل استفاده شده است. پیشنهاد ما به شما این است که به جای کنار گذاشتن آن ها از آن به عنوان طرحی زیبا بهره ببرید و با آن پادری مدل ماهی بسازید.

برای ساخت پادری نمدی ابتدا طرح دلخواه خود را روی موکت یا نمد بکشید و با تیغ موکت بری دور تا دور طرح را برش بزنید. این کار نیازمند دقت زیاد است. ما در این جا از طرح ماهی استفاده نموده ایم اما هر طرح دیگری می توانید بهره ببرید. پیشنهاد ما این است که برای اتاق بچه ها از طرح های کارتونی مطابق سلیقه خودشان بهره ببرید.

پس از اینکه طرح ماهی را برش زدید دور تا دور آن را کوک های درشت تزیینی بزنید. همانند شکل برای دوخت دور طرح می توانید از نخ های ضخیم و یا کاموا بهره ببرید.

در انتها به سلیقه خودتان چشم و دهن ماهی را بدوزید. می توانید از دکمه به عنوان چشم ماهی بهره ببرید.

ساخت پادری ما به انتها رسید. امیدواریم از این آموزش بهره برده باشید و با استفاده از خلاقیت خود برای منزلتان پادری هایی در طرح و رنگ های متنوع و زیبا تهیه کنید.

مدل های مختلف پادری نمدی

منبع: setare.com

به "مدل های جدید پادری نمدی، طرز تهیه پادری طرح ماهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید پادری نمدی، طرز تهیه پادری طرح ماهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید