معرفی برترین رستوران های دزفول از نظر مسافران

به گزارش عینک آفتابی، برای سفر به دزفول یکی از موارد مهمی که مسافرها مایل هستند در موردش بدانند این است که برترین رستوران های دزفول در چه بخشی از شهر هستند؟ و چه غذاهایی در آن طبخ می گردد؟ در این مقاله خبرنگاران میخواهد برترین رستوران های دزفول را به شما مخاطب اهل سفر معرفی کند. شکم گردی امروزه بخشی مهم هر سفری به شمار میرود و خوردن غذاهای محلی سفر را دلپذیرتر می نماید. خوب است بدانید که در دزفول انواع رستوران های سنتی و مدرن وجود دارد که می توانید یک غذا متناسب با ذائقه خودتان را انتخاب کنید. در این یک دهه اخیر دزفول به خاطر جاذبه های طبیعی اش مانند کول خرسان، دره توبیرون، دریاچه شهیون و ده ها مورد دیگر مقصد طبیعت گرد ها شده و از همین رو رستوران ها و کافه های متعددی در این شهر تأسیس شده است.

معرفی برترین رستوران های دزفول از نظر مسافران

رستوران باغ فلاحت

یکی از برترین رستوران های دزفول،باغ فلاحت است. این رستوران در بین گردشگرها زبانزد است. فضای این رستوران بسیار زیبا است. این رستوران دو بخش بیرونی و درونی دارد و خوب است بدانید که شب های این رستوران دارای نورپردازی بسیاری زیبایی هم است. جدا از آن هم، این رستوران مشرف به شهر دزفول است. فضای سرسبز باغ فلاحت، نور پردازی رنگی شبانه و غذاهای خوشمزه باعث شده است که بسیاری از ساکنان شهر و مسافرها این رستوران را انتخاب نمایند. در این رستوران شما می توانید غذاهای دزفولی مانند امگشت، حشو و قلیه ماهی را سفارش دهید.

امگشت و حشو از غذاهای دریایی است که با ماهی پخته می گردد و از معروف ترین غذاهای شهر دزفول به شمار می روند. رستوران باغ فلاحت به کباب های خوشمزه چون کوبیده، برگ، چنجه هم معروف است. از دیگر ویژگی های این رستوران این است که نان تازه در آن پخته می گردد و عطر بوی نان تازه برای مسافرها بسیار دلپذیر است. این رستوران در خیابان شریعتی دزفول واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان های تاریخی دارد.

آدرس: ایران، استان خوزستان، دزفول، خیابان شریعتی، کوچه زرگران، بام پارکینک طبقاتی شریعتی

برترین رستوران های دزفول - رستوران ساحلی دز

یکی دیگر از برترین رستوران های دزفول، رستوران ساحلی دز است. این رستوران در کنار رود دزفول ساخته شده است و منظرهش رودخانه خروشان دز است که در بسیاری از فصل ها پرندگان مهاجر بر فراز آن پرواز می نمایند و فضای دلپذیری را ایجاد می نماید. از همین رو این رستوران هم به وسیله ساکنان شهر انتخاب می گردد و هم گردشگرها این مکان را انتخاب می نمایند. در این رستوران تعداد زیادی آلاچیق هم وجود دارد که به خانواده ها کرایه داده می گردد. آخر هفته ها و ایام تعطیلی رستوران ساحلی دز بسیار شلوغ است و باید از قبل آن را رزرو کنید. این رستوران هم به غذاهای محلی خوشمزه امگشت و حشو معروف است و هم کباب های کوبید و چنجه اش زبانزد گردشگرها است.

آدرس: خیابان ساحلی، بین پل تازه هتل روناش

رستوران پدیده دز

از دیگر رستوران های معروف شهر دزفول، رستوران پدیده دز است. این رستوران در مجتمع تفریحی ساحل ساخته شده است و منظره بسیار زیبایی را دارد. موردی که این رستوران را معروف نموده است این است که هم غذاهای فست فودی و هم غذاهای ایرانی دارد. تنوع منو این رستوران باعث شده است که بسیاری از مسافرها این مکان را برای سرو غذا انتخاب نمایند. این رستوران دسترسی خوبی به پل تازه دزفول و هتل روناش هم دارد. از غذاهای معروف این رستوران باقالی پلو با ماهیچه و قلیه ماهی است. اگر به صورت گروهی سفر می کنید و هرکسی هم دوست دارد غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد، انتخاب رستوران پدیده گزینه مناسبی است زیرا منو متنوعی دارد و هر فردی می تواند غذای مورد علاقه خود را انتخاب کند و در زمره یکی از برترین رستوران های دزفول هم هست.

آدرس: استان خوزستان، دزفول، خیابان ساحلی، بین پل تازه و هتل روناش

برترین رستوران های دزفول - رستوران ساحلی زیگورات ملل

یکی از لوکس ترین رستوران های شهر دزفول، رستوران زیگورات ملل است. این رستوران براساس معماری معابد قدیمی ساخته شده است و به صورت پلکانی است. منظره نمای بیرونی ساختمان این رستوران بسیاری از مسافر ها به خود جذب نموده است تا آنجا که در بین گردشگرها زبانزد شده است. این رستوران در دهه نود ساخته شده و در نزدیک مجموعه گردشگری علی کله است و آخر هفته های این رستوران هم بسیار شلوغ است. در این رستوران هم غذاهای ایرانی و فست فودی باهم ارایه می گردد. هم چنین شما می توانید غذای محلی دزفول را در این رستوران سفارش دهید. رستوران زیگورات ملل در زمره یکی از برترین رستوران های دزفول است و معماری منحصر به فردی دارد که به تاثیر از زیگورات تمدن ایلام باستان است.

آدرس: دزفول، میدان مثلث، به سمت پل قدیم، کنار بانک رفاه

رستوران دلنوازان دزفول

یکی از برترین رستوران های دزفول، رستوران دلنوازان است. اگر از آن دسته از مسافرها هستید که معماری ایرانی را دوست دارید و مایل هستید در یک مکان سنتی و خانه قدیمی غذای خود را نوش جان کنید رستوران دلنوازان دزفول را به شما پیشنهاد میکنیم. این رستوران یکی از خانه های قدیمی دزفول است که حدود دویست سال قدمت دارد. معماری سنتی این رستوران زبانزد گردشگرهای بی شماری است. در این رستوران انواع غذاهای محلی شهر دزفول چون حریسه یا همان حلیم دزفولی، آش ارده، ماسووا و ده ها مورد دیگر را سفارش دهید. ترشی ها و سالادها این رستوران معروف است و می توانید ترشی انبه مخصوص جنوب را در این رستوران تست کنید. در منو این رستوران تمام غذاهای ایرانی موجود است و به راحتی می توانید سفارش دهید.

آدرس: استان خوزستان، دزفول، خیابان شریعتی، نبش بوعلی

برترین رستوران های دزفول - رستوران خوراک سرای ترنج

یکی دیگر از رستوران معروف شهر دزفول، رستوران خوراک سرای ترنج است. در این رستوران شما می توانید انواع غذای ایرانی را سفارش دهید. این رستوران هم به طبخ کباب های خوشمزه از جمله کوبیده، چنجه، برگ و سلطانی معروف است. این رستوران دارای تخت است و اگر دوست دارید روی تخت بنشیند گزینه بسیار مناسبی است. فضای این رستوران هم سنتی است و مورد علاقه بسیاری از مسافرها و ساکنان شهر است. رستوران خوراک سرای ترنج یکی از برترین رستوان های دزفول به شمار می رود که رضایت میهمان ها را همیشه داشته است غذاهای محلی دزفولی هم در این رستوران طبخ می گردد که می توانید آن را سفارش دهید.

آدرس: دزفول،خیابان شریعتی،کنار دبیرستان کوثر

رستوران شوادون

یکی دیگر از برترین رستوران های دزفول، رستوران شوادون است. از غذاهای محلی دزفول حمیس توله است. توله یک نوع گیاهی است که در دامنه های کوه زاگرس در اطراف دزفول وجود دارد و ساکنان شهر دزفول با این گیاه یک غذای محلی خوشمزه را می پزنند. این غذا با برنج و یا نان سرو می گردد و خورشتی است که در آن گوشت هم ریخته نمی گردد. اگر دوست دارید یک حمیس توله خوشمزه دزفولی را نوش جان کنید می توانید رستوران شوادون را انتخاب کنید. فضای این رستوران سنتی است و معماری سنتی ایرانی را دارد.

آدرس: استان خوزستان، دزفول، 15 خرداد، نرسیده به خیابان دادگستری

برترین رستوران های دزفول - رستوران موزه آب

اگر به بازدید پل تازه و آسیاب های قدیمی دزفول می روید و یک رستوران خوب را دوست دارید انتخاب کنید، رستوران موزه آب دزفول گزینه مناسبی است. این رستوران فضای سنتی دارد و منظرهی به ساحل رود دارد. انواع غذاهای ایرانی در این رستوران طبخ می گردد و کیفیت خوبی دارد. رستوران موزه آب نه تنها یکی از برترین رستوران های دزفول است بلکه یکی از گران ترین رستوران های شهر هم محسوب می گردد. در این رستوران می تواند انواع غذاهای محلی دزفولی را نوش جان کنید.

آدرس: خوزستان،دزفول، جنبه ورودی آسیاب های آبی

رستوران ایتالیانو

اگر فضای مدرن را دوست دارید می توانید رستوران ایتالیانو را انتخاب کنید. این رستوران همان طور که از نامش پیداست غذاهای ایتالیایی دارد و پیتزاهای و پاستا های این رستوران بسیار معروف است. فضای این رستوران مدرن و کلاسیک است و با توجه به کافه رستوران های غربی طراحی شده است و می توانید اوقات خوشی را در این رستوران سپری کنید. پیش غذاها، دسرها، و غذاهای ایتالیایی خوشمزه ای در این رستوران وجود دارد. رستوران ایتالیانو در زمره یکی از برترین رستوران های دزفول است و فضای متفاوتی هم دارد.

آدرس: استان خوزستان، دزفول، شهر دزفول، خیابان شریعتی، نبش خیابان 17 شهریور، روبروی کلوپ ورزشی

برترین رستوران های دزفول - فست فود هلیا

اگر چه بسیاری از مسافرها دوست دارند برترین رستوران های دزفول را بشناسند اما تعدادی هم تمایل دارند که فست فودهای با کیفیت شهر دزفول را بشناسند. از فست فود های با کیفیت شهر دزفول فست فود هلیا است که انواع ساندویچ و پیتزاها رو در آن می توانید سفارش دهید. جدا از فست فود هلیا، فست لیمو، فست فود دوک و فست فود بلوط از برترین فست فود های شهر هستند که انواع پیتزا را می توانید سفارش دهید.

آدرس فست فود هلیا: استان خوزستان، دزفول، میدان فرهنگ شه

ساندویچ دهه شصت

برترین رستوران های دزفول و فست فودی های آن را معرفی کردیم اما اگر غذای مانند فلافل، کبه عربی و سمبوسه را دوست دارید فست فود ساندویچ دهه شصت برترین گزینه است. این فست فودی به یاد ساندویچی های دهه شصت تاسیس شده است و شما می توانید یک ساندویچ پر ملات دهه شصتی را سفارش دهید. این ساندویچی کبه های عربی خوشمزه، فلافل و سبوسه های معروفی دارد. یکی از ساندویچ های این فست فود، ساندویچ هندی است که پیشنهاد سرآشپز به شما هست و می توانید آن را امتحان کنید.

آدرس: دزفول، خیابان طالقانی، روبروی بیمه

برترین رستوران های دزفول - کافه رستوران

جدا از برترین رستوران های دزفول، کافه رستوران های شهر برای بسیاری از مسافرها مهم است که آن را بشناسند. در شهر دزفول شما با طیف وسیعی از کافه رستوران ها رو به رو هستید. از مهم ترین کافه رستوران های شهر دزفول می توان کافه 24، کافه گالری هنرمندان و کافه مادر را نام برد. تمام آن ها فضای شیک و مدرن دارند و می توانید نوشیندهای خوشمزه، غذاهای خوشمزه و کیک های لذیذ را در آن نوش جان کنید.

جمع بندی درباره رستوران های دزفول

در این مقاله برترین رستوران های دزفول معرفی گردید تا اگر به این شهر سفر کردید کافه و رستوران های با کیفیت آن را بشناسید. به خاطر بسپارید که در شهر دزفول حتما یکی دو مورد غذای محلی را تجربه کنید. اگر می خواهید غذاهای محلی شهر دزفول را بشناسد پیشنهاد می کنیم مقاله لذیذ ترین غذاهای محلی دزفول و خوراکی که در سفر به این منطقه را باید امتحان کرد از مجله عینک آفتابی بخوانید تا غذاهای محلی این شهر را بیشتر بشناسید و بر اساس آن رستوران خود را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی برترین رستوران های دزفول از نظر مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های دزفول از نظر مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید