10 مدل پالتو دخترانه ترندی که سال جاری می توانید خریداری کنید

به گزارش عینک آفتابی، پالتو از آن لباس های زمستانی است که در تمام استایل ها کاربرد دارد. از استایل اسپرت و کژوال گرفته تا استایل کلاسیک و رسمی، همه را می توانید با پالتو داشته باشید. فقط باید یک پالتوی مناسب انتخاب کنید و لباس های مربوط به سبک مورد نظرتان را زیر آن بپوشید. نکات ساده اما بسیار مهمی برای انتخاب مدل پالتو زنانه وجود دارد که قرار است در این مطلب از خبرنگاران مگ درباره آن ها صحبت کنیم. بعلاوه با 10 مدل پالتو دخترانه پرطرفدار در فروشگاه خبرنگاران هم آشنا شویم. پس اگر قصد خرید پالتو دارید، این مطلب را تا آخر بخوانید.

10 مدل پالتو دخترانه ترندی که سال جاری می توانید خریداری کنید

7 نکته مهم برای خرید برترین مدل پالتو دخترانه

وقتی برای خرید پالتو و لباس دخترانه زمستانی به فروشگاه مراجعه می کنید باید حتما چند نکته مهم را آنالیز کنید تا مطمئن باشید پالتویی می خرید که شما را حسابی گرم می نماید و قرار است سال ها برایتان کار کند.

1. قیمت پالتو

اولین و اساسی ترین موضوع در انتخاب پالتو قیمت آن است. قبل از هر کاری ابتدا بودجه ای که می توانید به خرید پالتو اختصاص دهید را معین کنید، سپس به آنالیز موارد دیگر بپردازید.

2. مدل پالتو

مورد مهم دیگر بعد از مشخص بودجه، مدل پالتویی است که می خواهید بهره ببرید. انتخاب کنید که پالتوی بلند می خواهید یا کوتاه، قرار است به سبک رسمی لباس بپوشید یا در پی سبک اسپرت هستید. بعلاوه باید معین کنید که در پی مدل های ترند می گشت یا از هواداران استایل کلاسیک هستید. وقتی مدل مورد نظرتان را معین کنید فرآیند انتخاب پالتو بسیار آسان می گردد.

3. سایز پالتو

وقتی پالتو را پرو می کنید دقت کنید که کاملا سایز بدنتان نباشد. احتمالا قرار است زیر پالتو یک بافت گرم هم بپوشید، اگر پالتوی کاملا مقدار خریداری کنید قطعا در روزهای سرد مقدار تان نخواهد بود. پس در زمان خرید، لباس هایی که قرار است زیر پالتو بپوشید را هم در نظر داشته باشید.

4. جیب های پالتو

پالتو لباسی است که در فصل سرما می پوشید پس خیلی مهم است که جیب های جادار و مناسب داشته باشد. در زمان انتخاب پالتو، حتما به جیب ها دقت کنید.

5. جنس پالتو

اغلب پالتوهایی که به نام پالتوی پشمی فروخته می شوند 100% پشمی نیستند و فقط بخشی از الیاف به کار رفته در بافت پارچه شان از پشم طبیعی است. پس اگر در پی پالتوی باکیفیت هستید حتما در زمان خرید برچسب روی لباس را آنالیز کنید تا مطمئن شوید که پارچه از پشم خالص یا حداقل با درصد بالایی از پشم بافته شده است.

6. شست وشوی پالتو

هر پالتو با توجه به جنس پارچه، نوع آستر و نوع دوخت احتیاج به یک روش خاص شست وشو دارد. برخی از آن ها را می توانید در ماشین لباسشویی خانه بشویید اما برخی دیگر حتما باید به خشک شویی سپرده شوند. در زمان خرید حتما قسمت اطلاعات شست وشوی روی برچسب لباس را بخوانید و در این مورد با فروشنده هم مشورت کنید.

7. نگهداری پالتو

نگهداری از پالتو در طول فصل سرما و فصل های که از آن استفاده نمی کنید بسیار مهم است. حتما این موضوع را از فروشنده بپرسید که در طول پاییز و زمستان باید به چه شکلی از پالتو مراقبت کنید. آیا احتیاج به کاور دارد یا می توانید آن را بدون کاور در رگال لباس هایتان قرار دهید. اگر پالتوی چرم می خرید باید روش های مراقبت از چرم را هم از فروشنده بپرسید. بعلاوه باید درباره برترین روش بسته بندی و نگهداری از لباس در فصل هایی که از آن استفاده نمی کنید هم از فروشنده هدایت بخواهید تا لباس شما در انبار آسیب نبیند.

لباس هایی که می توانید با پالتو بپوشید

کارشناسان صنعت مد و فشن پیشنهاد می نمایند همراه با پالتو لباس های زیر را بپوشید تا استایل زیباتری داشته باشید.

  • بلوز: شومیز، بافت گشاد یا کاملا فیت، لباس های چند لایه، یقه اسکی، شومیز همراه با ژیله
  • شلوار: شلوار جین، شلوار پارچه ای
  • دامن: تمام دامن ها با پالتو ست می شوند فقط باید به تناسب لباس ها دقت کنید. مثلا دامن کوتاه را حتما باید با پالتوی بلند بپوشید.
  • اکسسوری: دستمال گردن، کلاه بره، شال گردن، دستکش
  • کیف و کفش: کیف و کفش در طیف رنگی پالتو یا از طیف مکمل انتخاب مناسبی است.

انواع پارچه های مخصوص دوخت پالتو

برای دوخت پالتو از پارچه های خاصی استفاده می گردد که در این بخش قرار است به صورت کلی با آن ها آشنا شوید.

  • فوتر: ترکیب پشم و کمی الیاف مصنوعی، مناسب برای منطقه ها معتدل.
  • پشمی: 100%پشم، بسیار گرم و مناسب برای منطقه ها سردسیر.
  • کشمیر: بافته شده از موی بز کشمیری، بسیار ظریف و زیبا با گرمادهی 3 برابر پشم.
  • مخمل کبریتی: از الیاف ضخیم پنبه، در رنگ های متنوع، مناسب برای منطقه ها معتدل.
  • موهر: گرم و بادوام، بافته شده از پشم بز.
  • فلانل: ترکیب پشم و پنبه، بسیار نرم و لطیف.
  • کنف: لطیف و زیبا، آنتی باکتریال، مناسب برای افراد هوادار محیط زیست.

10 مدل پالتو دخترانه پرهوادار در فروشگاه عینک آفتابی

حالا که با نکات مهم برای خرید پالتو و انواع پارچه هایی که این لباس زمستانی با آن دوخته می گردد آشنا شدید، بد نیست با انواع مدل پالتو دخترانه محبوب و پرهوادار در عینک آفتابی هم آشنا شوید. آنالیز این پالتوها به شما یاری می نماید که راحت تر لباس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

1. پالتو زنانه السانا - مدل بهرو کد 130501

این مدل پالتو چرم دخترانه از چرم مصنوعی دوخته شده و مدل یقه آن انگلیسی است. آستین بلند دارد، با دکمه بسته می گردد و قد آن تا زیر باسن می رسد. یک بند هم برای بسته شدن دور کمر دارد اما باید بعد از بستن دکمه ها از آن بهره ببرید. 2 جیب هم روی این پالتوی ساده، کلاسیک و زیبا واقع شده است.

2. پالتو زنانه السانا - مدل داروین کد 131302

این مدل پالتو چهارخونه دخترانه دومین پالتو در فهرست پرهوادارها است که با پارچه پشمی دوخته شده است. قد آن تا زیر باسن است، یقه انگلیسی دارد و یک بند برای بسته شدن روی کمر دارد. این پالتوی جیب دار برای استفاده روزمره کاملا مناسب است.

3. پالتو زنانه السانا - مدل مهشید کد 157201

یک مدل پالتو دخترانه اسپرت بسیار زیبا که می توانید آن را با انواع شلوارها ست کنید. جنس آن سوییت است، یقه انگلیسی دارد و جلوباز است. بعلاوه 2 جیب هم دارد که می توانید در روزهای سرد از آن ها برای گرم کردن دست هایتان بهره ببرید.

4. پالتو زنانه السانا - مدل شایما کد 136106

این مدل پالتو دخترانه شیک و ساده مناسب برای استفاده روزمره و بعلاوه استایل های کلاسیک و رسمی است. از چرم مصنوعی دوخته شده و با دکمه بسته می گردد. بعلاوه یک کمربند و دو جیب هم دارد. این پالتو فقط در رنگ قهوه ای فراوری شده و همراه با شلوار جین آبی پررنگ بسیار زیبا می گردد.

5. پالتو زنانه مدل گوش دار پنبه ای

یک مدل پالتو دخترانه تازه نرم، دوخته شده با پارچه ای از جنس پنبه که بسیار نرم است و با هر استایلی به راحتی ست می گردد. قواره آن گشاد است، آستین بلند دارد و با زیپ بسته می گردد. قسمت جالب توجه این لباس کلاه آن است که دو گوش مدل گوش خرگوش به آن وصل است که آن را به یک مدل پالتو دخترانه 10 ساله تا بزرگسال تبدیل نموده است.

6. پالتو زنانه السانا - مدل شایما کد 136101

باز هم یک مدل پالتو دخترانه بزرگسال، دوخته شده از چرم مصنوعی با قد بلند که برای استفاده روزمره و استایل های رسمی و کلاسیک مناسب است. قد آن تا روی زانو است و یقه انگلیسی دارد. این پالتو با دکمه و کمربند بسته می گردد و فقط در رنگ مشکی فراوری شده است.

7. پالتو زنانه السانا - مدل ژالان کد 131936

این مدل پالتو دخترانه جوان از ترکیب پارچه سوییت و چرم مصنوعی دوخته شده و قد آن تا زیر باسن می رسد. برای بستن این پالتوی اسپرت باید از کمربند آن بهره ببرید. یقه انگلیسی دارد، فقط در رنگ بنفش فراوری شده و دو جیب دارد که دست ها به راحتی در آن ها جای می گیرند.

8. پالتو زنانه السانا - مدل افسان کد 129002

اگر از هواداران استایل های ظریف زنانه هستید خرید این پالتو را به شما پیشنهاد می کنیم. این لباس زیبا از جنس سوییت دوخته شده، یقه آرشال و آستین سه ربع دارد. قد آن تا زیر باسن می رسد، با قزن بسته می گردد و برای استفاده روزمره و مهمانی کاملا مناسب است.

9. پالتو زنانه آر اِن اِس مدل 94-11191362

این لباس از ترکیب الیاف طبیعی، الیاف نخی و پنبه دو رو دوخته شده است. قد آن تا روی زانو می رسد، با سه دکمه بسته می گردد و یقه انگلیسی دارد. این پالتوی شیک و ساده برای استفاده های روزمره، اداری، رسمی و مهمانی کاملا مناسب است.

10. پالتو زنانه السانا مدل دلناز کد 160209

آخرین پالتوی فهرست پرهوادارهای عینک آفتابی یک پالتوی جلوباز دوخته شده از پارچه پشمی است که یقه انگلیسی دارد. قد این مدل پالتوی دخترانه ایرانی 77 سانتیمتر قد دارد و جزو پالتوهای کوتاه محسوب می گردد. از این لباس زیبا می توانید برای استایل های روزمره بهره ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 مدل پالتو دخترانه ترندی که سال جاری می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مدل پالتو دخترانه ترندی که سال جاری می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید