اخبار مجلس

واکنش تند چین به طرح منع فعالیت تیک تاک در آمریکا

چین در واکنش به تصویب لایحه ای در مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر اجبار تیک تاک به قطع روابط با شرکت مالک چینی اش، بایت دانس، روز پنجشنبه 14 مارس (24 اسفند) گفت که آمریکا از منطق راهزنان استفاده می کند.

24 اسفند 1402

دولت فقط به پولدار ها وام مسکن می دهد؟

در حالی وام مسکن از 480 به 960 میلیون تومان افزایش پیدا نموده که اقتصاددانان و کارشناسان اعتقاد دارند که فقط طبقه ای محدود می توانند از این وام استفاده نمایند؛ آن هم گروهی که بیشتر در پی سرمایه گذاری در بخش مسکن هستند و نه این که احتیاج واقعی داشته باشند....

8 تیر 1402

قانون سخت گیرانه نروژ برای انتشار عکس در اینترنت

همشهری آنلاین نوشت: قانون نروژ، اینفلوئنسرها را موظف نموده است که اعلام نمایند آیا عکسی که در شبکه های اجتماعی منتشر نموده اند، روتوش شده است یا خیر. فرانسه و بریتانیا هم در حال تهیه قوانین مشابهی هستند.

18 خرداد 1402

جزئیات مصوبه مالیات بر درآمد سرمایه ، دارندگان طلا، ارز، خودرو و مسکن باید مالیات بدهند؟ ، این خانواده ها با داشتن 4خودرو و مسکن مالیات نمی دهند

مجلس امروز طرح مالیات بر درآمد سرمایه را تصویب کرد؛ آنطور که پورابراهیمی گفت: اخذ مالیات در قالب این طرح به بیش از 99 درصد مردم اصابت نمی کند به عنوان مثال یک خانواده 4 نفره می تواند 4 خانه و 4 خودرو داشته باشد و شامل مالیات نشود.

11 اردیبهشت 1402

سهم وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در لایحه بودجه 1402 چقدر است؟

ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای واصله، این پرسش مطرح می گردد که سهم وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در لایحه بودجه 1402 چقدر است؟

25 دی 1401

ناگفته های ریزش مجدد متروپل از زبان نماینده مجلس ، ریزش براساس محاسبات و کنترل شده بود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرد.

7 آبان 1401

دود اختلاف بین دستگاه ها نباید به چشم فراوری کننده برود

خبرگزاری خبرنگاران-استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز به همراه معاون مالی و مدیران دستگاه های اجرایی ضمن بازدید از واحدهای شهرک صنعتی چرم تبریز، جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری را برای حل و فصل مسائل فراوریکنندگان و مسائل صنعت چرم برگزار کرد.

14 اسفند 1400

رایزنی حلبوسی با رئیس جمهور مصر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری واع، دفتر رسانه ای رئیس مجلس عراق در بیانیه ای اظهار داشت: محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق امروز یکشنبه با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار که با حضور حسن الکعبی معاون اول رئیس مجلس...

27 تیر 1400

ممنوعیت تردد شهر به شهر، منعی برای تردد بین تهران و البرز نیست

استقرارمأموران پلیس در 1896 نقطه و نظارت با 464 دوربین به منظور اعمال ممنوعیت سفراز جمله تدابیر ابلاغی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دورهمی و سفر های احتمالی است که به مرحله اجرا در آمده است.

24 خرداد 1400

دستگاه های اجرایی عمل به مصوبات شورای گفت وگو را جدی بگیرند

رئیس اتاق بجنورد بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبات استانی شورای گفت وگو تأکید کرد و گفت: این استان در شورای گفت وگوی کشور در سال جاری امتیاز خوبی کسب نکرده اگر این شرایط تکرار شود در سال آینده جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نخواهیم...

1 اردیبهشت 1400

آخرین آمار کووید 19 در ایران ، فوت 74 هموطن دیگر براثر ابتلا به کرونا خبرنگاران

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام خبر فوت 74 بیمار جدید کرونایی در کشور گفت: 7290 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند.

19 فروردین 1400

نماینده ساری: عادی انگاری کرونا در نوروز مردود است

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه همه ما پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: عادی انگاری کرونا در زمانی که نزدیک نوروز هستیم از نظر ما مرود است.

15 فروردین 1400

امروز؛ مشخص تکلیف یارانه ها در سال 1400

تبصره 12 و 14 لایحه بودجه که مربوط به حقوق کارکنان دولت و هدفمندی یارانه ها است در جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مشخص تکلیف می گردد.

26 بهمن 1399

معافیت مالیاتی حقوق کارکنان 4 میلیون تومان شد

خبرنگاران- طبق برآوردهای دولت، در سال آینده معافیت ماهانه حقوق کارکنان چهار میلیون تومان است و بیش از آن مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.

3 دی 1399

شکایت فرهاد مجیدی از نماینده مجلس

خبرنگاران : فرهاد مجیدی به توییت یک نماینده مجلس واکنش نشان داد.

28 آذر 1399

دعوای تیم مالی دولت بر سر برنج!

خبرنگاران: در حالیکه طبق اعلام وزارت صمت جهش قیمت برنج خارجی در نیمه نخست سال 99 یکی از عوامل اصلی کوچک ترشدن سفره خانواده های ایرانی در این مدت بوده است، خبر می رسد که حدود 200 هزار تن برنج وارداتی در انبارهای گمرک بلاتکلیف است و تا چند هفته دیگر...

12 آذر 1399

مراسم تودیع و معارفه شهرداران مناطق 2، 3 و 14 برگزار گشت

شهر: مراسم تودیع و تکریم رسول کشت پور، مصطفی سلیمی و رضا عباسی، شهرداران مناطق 2، 3 و 14 و معارفه حسن رحمانی، احمد تواهن و کامبیز مصطفی پور شهرداران جدید این مناطق برگزار گشت.

22 آبان 1399

تجمع هزاران اندونزیایی در اعتراض به تصویب لایحه قانون کار

هزاران نفر از مردم اندونزی روز سه شنبه در اعتراض به تصویب قانونی در زمینه اشتغال به خیابان ها آمدند و این قانون را به شدت در جهت منافع تجارت و بازرگانی دانستند.

18 آبان 1399

اتاق ایران، ارائه بسته های تشویقی برای عبور از بحران کرونا در حوزه گردشگری

خبرنگاران - ارائه طرح مدون، ایجاد کمیته ای برای احصا مسائل واحدهای گردشگری استان، پای کار آمدن مسئولان در امر صنعت گردشگری با ارائه بسته های تشویقی از جمله پیشنهاد های برای عبور از بحران کرونا در زمینه گردشگری استان خراسان شمالی عنوان شد.

6 آبان 1399

خبرنگاران استاندار همدان: محدودیت تردد در روزهای تاسوعا و عاشورا اعمال گردد

همدان- استاندار همدان گفت: با توجه به احتمال افزایش مسافرت ها در تعطیلات پیش رو، برای پیشگیری از شیوع کرونا، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت تردد به سمت اماکن گردشگری به صورت مقطعی اعمال گردد.

20 مهر 1399
تعداد: (31)