بازدید و آنالیز اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان سنندج

به گزارش عینک آفتابی، اقامتگاه های بوم گردی شهرستان سنندج، با حضور حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان، آوات مکاری رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی و کارشناسان حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان روز سه شنبه 28 مردادماه 99 بازدید و آنالیز شد.

بازدید و آنالیز اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان سنندج

به گزارش عینک آفتابی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان در این خصوص گفت: در این بازدید تعدادی از واحدهای بوم گردی شهرستان سنندج با حضور کارشناسان این معاونت بازدید و مورد آنالیز نهاده شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان اضافه نمود:بعد از شیوع ویروس کرونا و کاهش گردشگران ورودی به استان به تاسیسات گردشگری از لحاظ درآمدی آسیب جدی وارد شده که امیدواریم کم کم با بازگشت شرایط به حالت عادی شاهد رونق و رشد دوباره این صنعت در استان باشیم بر همین اساس به منظور آمادگی برای جذب گردشگران تمامی واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس زمانبندی مورد بازدید قرار خواهند گرفت تا برای شرایط پس از کرونا آماده باشند.

وی اضافه نمود: این بازدیدها با هدف رعایت شاخص های مربوط به حفظ محیط زیست، حفظ و نمایش فرهنگ بومی، حفظ و نمایش معماری سنتی و روستایی و به ویژه حفظ میراث ناملموس استان کردستان انجام می گردد.

اسکندری با اعلام حمایت از متقاضیان راه اندازی اقامتگاه بوم گردی در سطح استان کردستان، گفت:در حال حاضر در سطح استان تعداد 22 اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز هستند و تعداد 23 پرونده متقاضی احداث اقامتگاه بوم گردی در دست آنالیز است.

منبع: میراث آریا

به "بازدید و آنالیز اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید و آنالیز اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید