تنظیم تفاهمنامه بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران و جامعه هتلداران

به گزارش عینک آفتابی، ایسنا/ براساس گزارشات واصله، تنظیم تفاهمنامه بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران و جامعه هتلداران صورت گرفت.

تنظیم تفاهمنامه بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران و جامعه هتلداران

علیرضا رحمتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران در نشست هم اندیشی محیط زیست با جامعه هتلداران که با هدف تبیین جایگاه محیط زیست در هتلها و اقامتگاه های توریستی با حضور مدیران و نمایندگان هتلهای شهر تهران در اتحادیه هتلداران ایران برگزار گردید، با اشاره به اینکه طبیعتا جهانگرد برای تفریح و تفریح خود به آب، هوا، غذا و تفریح سالم احتیاج دارد، اضافه نمود: بر همین اساس محیط زیست پاک نقش بسزایی در جذب و جلب جهانگرد دارد و به همین دلیل رعایت الزامات زیست محیطی و کاهش آلاینده ها در کلانشهر تهران تاثیر مستقیمی بر جذب مسافر و جهانگرد دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مجموعه هتلها و مراکز اقامتی پذیرای میهمانان خارج از تهران و قطعا انتقال دهنده آداب و رسوم و فرهنگ جامعه مورد هدف نیز هستند، گفت: یکی از فرهنگهای متن جامعه، فرهنگ محیط زیستی آن جامعه است و این مهم باید در کلانشهر تهران به عنوان مرکز جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گیرد.

رحمتی تاکید نمود: انتظار می رود جامعه هتلداران ایران نسبت به ارتقای شاخص های محیط زیستی در هتل ها و مراکز اقامتی اقدام و با فرهنگ سازی محیط زیستی در این مراکز به عنوان اولین محل تبادل فرهنگ ها نسبت به معرفی محیط زیست و ارتقای فرهنگ آن در بین جامعه با اداره کل محیط زیست همکاری کند.

وی در این نشست ضمن بحث و گفتگو با مدیران و نحوه تعامل و ارتباط محیط زیست با جامعه هتلداران از تنظیم تفاهمنامه همکاری به منظور یاری به ارتقای شاخص ها و فرهنگ محیط زیستی در مجموعه هتل ها و مراکز اقامتی و جهانگردی کلانشهر تهران اطلاع داد.

منبع: همگردی

به "تنظیم تفاهمنامه بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران و جامعه هتلداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیم تفاهمنامه بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران و جامعه هتلداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید