توضیحات وزیر کار درباره پرداخت عیدی به معلولان

به گزارش عینک آفتابی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت عیدی به معلولان اظهار داشت: در سال 1402 تقریباً 126 هزار نفر از جامعه معلولان که مستمری دریافت نمی کردند، به جامعه مستمری بگیران اضافه شدند.

توضیحات وزیر کار درباره پرداخت عیدی به معلولان

به گزارش عینک آفتابی به نقل از تجارت نیوز، سیدصولت مرتضوی در مورد اظهارات مدیرعامل جامعه معلولان مبنی بر توقف پرداخت عیدی 500 هزار تومانی به معلولان شرح داد: ردیف بودجه ای خاص به منظور پرداخت عیدی به معلولان وجود ندارد و اساساً هرگاه منابع مناسب داشته باشیم در اختیار جامعه هدف قرار می دهیم.

مرتضوی در مورد پرداخت مستمری به جامعه معلولان نیز شرح داد: در سال 1402 تقریباً 126 هزار نفر از جامعه معلولان که مستمری دریافت نمی کردند به جامعه مستمری بگیران اضافه شدند؛ بعلاوه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان یاری معیشتی در اختیار معلولان قرار گرفته است که تقریباً معادل 50 درصد مستمری دریافتی آنهاست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دستور رئیس جمهور مبنی بر تقدیر از معلولان مدال آور در مسابقات پاراآسیایی بحرین اظهار کرد: حتماً دستورات رئیس جمهور انجام خواهد شد و سازمان بهزیستی مقدمات اجرای این دستور را در دست انجام دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "توضیحات وزیر کار درباره پرداخت عیدی به معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزیر کار درباره پرداخت عیدی به معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید