خبرنگاران فعالیت کسبه فاقد کد رهگیری خلخال متوقف می گردد

به گزارش عینک آفتابی، اردبیل - خبرنگاران - رییس واحد سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال گفت: فعالیت بازایان و صاحبان واحدهای صنفی که در موعد مقرر اقدام به دریافت کد رهگیری شغلی نکرده اند، متوقف می گردد.

خبرنگاران فعالیت کسبه فاقد کد رهگیری خلخال متوقف می گردد

علی ملکی امروز شنبه در گفت و گو با عینک آفتابی اضافه کرد: با توجه به انتها مهلت مقرر یک هفته ای دریافت کد رهگیری از سوی بازاریان و اصنافی که در لیست شغل های کم خطر و مجاز به بازگشایی محل کسب هستند، از امروز بازرسان این واحد با مراجعه و بازرسی واحدهای صنفی فعال نسبت به توقف فعالیت صاحبان واحدهای صنفی فاقد کد رهگیری اقدام خواهند کرد.

وی از برخورد با بازاریان خاطی و بی توجه به پروتکل های مربوط به پیشگیری از کرونا در خلخال اطلاع داد و گفت: علاوه بر پلمب محل کسب واحدهای صنفی فاقد کد رهگیری ،محل کسب صاحبان واحدهای صنفی که در لیست 49 رسته صنفی پرخطر قرار گرفته و در هیچ شرایطی مجاز به بازگشایی محل کسب خود نیستند ، پلمب می گردد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت یک هفته از بازگشایی صنوف مجاز در بازار خلخال بعضی تخلفات از جمله بی توجهی به رعایت مسائل مربوط به پیشگیری از کرونا از سوی بعضی کسبه مشاهده می گردد، اظهارداشت: گروه بازرسی مشترکی با حضور بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت ،اتاق اصناف و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی تشکیل شده است.

او اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا بازگشایی صنوف غیرمجاز به فعالیت حکم مقتضی در محل بازرسی صادر و محل کسب پلمب و صاحب واحد صنفی نیز به لحاظ تهید بهداشتی و افزایش خطر ابتلا به بیماری کرونا به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فعالیت کسبه فاقد کد رهگیری خلخال متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت کسبه فاقد کد رهگیری خلخال متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید