سیر ابتلا به کرونا در کشور نزولی شد، اخبار خوب از اقصی نقاط کشور

به گزارش عینک آفتابی، بر اساس آخرین گزارشات رسمی منحنی ابتلا به کرونا در کشور شیب نزولی پیدا کرده است.

سیر ابتلا به کرونا در کشور نزولی شد، اخبار خوب از اقصی نقاط کشور

به گزارش خبرنگار حوزه پزشکی و بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری عینک آفتابی؛ تعداد مبتلایان 24 ساعت گذشته به کرونا در ایران توسط وزارت بهداشت 2 هزار و 987 مورد اعلام شد که خوشبختانه به نسبت روز گذشته 124 نفر کاهش داشته است و نشان دهنده کاهشی شدن شیب ابتلا به کرونا در کشور است.

همچنین آمار 817 نفری بهبودیافتگان سبب شده تا امیدها نسبت به درمان این بیماری در کشور و توسط پزشکان و کادر درمان ایرانی افزایش یابد. آمار بهبودیافتگان کرونا که روز گذشته 14 هزار 656 نفر بود؛ امروز به عدد امید بخش 15هزار 473 نفر رسید.

متاسفانه بر اساس آمار رسمی در 24 ساعت گذشته 138 نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند که این آمار نسبت به عدد 141 نفر در روز گذشته کاهش اندکی را نشان می دهد. آمار کل جان باختگان کرونا در کشور به این ترتیب به عدد 3 هزار و 36 نفر رسید. همچنین 3 هزار و 871 نفر از مبتلایان کنونی در شرایط حاد بیماری قراردارند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز چهار شنبه 13 فروردین/ بهبودیافتگان 15 هزار و 473 و مبتلایان 47 هزار و 593 نفر+جزئیات
  • 67 میلیون نفر از ایرانیان غربالگری شدند

بنا بر اعلام وزیر بهداشت تا ظهر امروز بیش از 68 میلیون نفر در غربالگری کرونا مشارکت داشته اند گفتنی است امید به کنترل در آمدن شیب ابتلا و نهایتا ریشه کنی بیماری کرونا در اثر اجرای جدی طرح مذکوردر کشور این روزها قوت گرفته است.

وزیر بهداشت همچنین از بهتر شدن شرایط بیماری در استان ها خبر داد و تاکید کرد هنوز به مرحله مهار بیماری وارد نشده ایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سیر ابتلا به کرونا در کشور نزولی شد، اخبار خوب از اقصی نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر ابتلا به کرونا در کشور نزولی شد، اخبار خوب از اقصی نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید