مقایسه خوراکی های ارائه شده در کلاس های مختلف پروازی

به گزارش عینک آفتابی، در سفر هوایی نیز همانند سفرهای دیگر، شاهد تفاوت قیمت و امکانات هستیم. کلاس های پروازی که از سوی یاتا معین شده و به شرکت های هواپیمایی معرفی شده اند نیز با تبعیت از اصولی خاص، دارای تفاوت قیمت و بالطبع امکانات و شرایط متفاوت هستند.

مقایسه خوراکی های ارائه شده در کلاس های مختلف پروازی

این درجات شامل: درجه یک ، درجه تجاری و درجه مالی هستند.

پر واضح است که راحت ترین و برترین سرویس و امکانات متعلق به پرواز درجه یک است. درجه تجاری که اغلب به وسیله مسافران تجاری خریداری می گردد دارای کیفیتی بالا است و مسافران عادی نیز از گزینه آخر استفاده می نمایند که بیش ترین تعداد جایگاه هواپیما را به خود اختصاص داده است.

شاید بد نباشد برای آشنایی بیشتر با درجه های پروازی، این مطلب را نیز مطالعه کنید.

اما این بار ما به سراغ خوراکی های ارائه شده در این کلاس ها آمده ایم. البته باید از همان ابتدا اشاره نمود که شاید عمده تفاوت این خوراک ها، در نحوه ارائه آنها باشد. مسافران عادی همچنان وعده خوراکی خود را پیچیده در لفاف و بسته بندی دریافت می نمایند، در حالی که مسافران درجه یک و تجاری، به شکل سنتی همراه با کارد و چنگل و سایر ملزومات، از میل کردن خوراک خود لذت می برند.

شاید بهتر باشد سخن کوتاه نموده و به تماشای تصاویری بپردازیم که این تفاوت را در قالب تصاویر به نمایش گذارده اند.

خطوط هواپیمایی کنیا:

خطوط هواپیمایی ژاپن:

خطوط هواپیمایی تایلند:

خطوط هوایی یونان :

خطوط هوایی کانادا:

خطوط هوایی در هنگ کنگ:

خطوط هوایی چین:

خطوط هوایی در هلند:

خطوط هوایی یونایتد، ایالات متحده:

لوفت هانزا :

خطوط هوایی کره:

ایرفرانس :

هواپیمایی ترکیه :

هواپیمایی سنگاپور:

هواپیمایی امارات:

هواپیمایی بریتانیا:

هواپیمایی :

:

درنهایت باید اشاره نمود که این مطلب به معنای بد بودن سرویس های ارائه شده به مسافران عادی، آن هم به بهانه مقرون به صرفه تر بودن بلیط خریداری شده نیست. اما با تماشا این تصاویر و در نظر گرفتن دیگر امکانات لوکس و مناسبی که مسافران درجه یک و تجاری از آن بهره مندند، در نهایت به درستی این ضرب المثل شیرین فارسی می رسیم که هرچقدر پول بدهی، آش می خوری.

در سرانجام شاید بی مناسبت نباشد که نگاهی نیز به این مطلب پیشین عینک آفتابی داشته باشیم که در خصوص بدترین وعده خوراکی ارائه شده در خطوط هوایی دنیا است.

اما نظر شما در خصوص کیفیت خوراک های ارائه شده در خطوط هواپیمایی ایران چیست؟ آیا از سرویس های ارائه شده رضایت دارید؟ همچنان تیم عینک آفتابی رو با نظرات، پیشنهادات و نقدها خود همراهی کنید.

منبع Buzzfeed

منبع: کجارو

به "مقایسه خوراکی های ارائه شده در کلاس های مختلف پروازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه خوراکی های ارائه شده در کلاس های مختلف پروازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید