کاوه خداشناس: صبح آخرین روز سریالی که هم درام است هم امنیتی

به گزارش عینک آفتابی، مهر/ بازیگر نقش شهید شهریاری بیان نمود که صبح آخرین روز را می توان یک درام عاشقانه دانست که در برخی قسمت ها اتمسفری معمایی و با موضوعات امنیتی دارد.

کاوه خداشناس: صبح آخرین روز سریالی که هم درام است هم امنیتی

کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری در سریال صبح آخرین روز با بیان اینکه قبل از آنکه به نقش ورود کند برای آشنایی با شخصیت شهید شهریاری دیدار هایی با دوستان، نزدیکان و خانواده او داشته است به خبرنگار مهر گفت: ما مدام در مکان هایی مانند دانشگاه شهید بهشتی و سازمان انرژی اتمی که محل کار این شهید بوده است، کار می کردیم بنابراین با بسیاری از افراد که روبرو می شدیم همه می گفتند شهید مجید شهریاری مرد یگانه انرژی هسته ای به لحاظ اخلاق و سکنات بوده است.

وی اضافه نمود: عصاره همه حرف هایی که من در زمان تصویربرداری کار شنیدم این بود که او بسیار فرد وارسته، منظم به لحاظ رفتار و کردار و متمرکز روی هدف، کار و زندگی اش بوده است.

بازیگر صبح آخرین روز با اشاره به ویژگی ها و مجذوب کنندهیت های قصه این سریال اظهار کرد: قصه این سریال از دهه 40 با تولد شهید شهریاری شروع می گردد و تا سرانجام دهه 80 همزمان با شهادت او پیش می رود، در حقیقت با تماشا این سریال تاریخ ورق می خورد و به احوال و آداب و رسوم مردم در آن موقع هم گریزی زده می گردد که می تواند برای نسل جوان هم مجذوب کننده باشد.

وی اضافه نمود: صبح آخرین روز علاوه بر اینکه درامی عاشقانه است، فضایی معمایی هم دارد زیرا شهادت شهید شهریاری قصه را وارد اتمسفری امنیتی و انتظامی می نماید.

این هنرمند با بیان اینکه یک تیم جوان، پرانرژی و باانگیزه در پشت صحنه سریال حضور داشتند، گفت: حسین تبریزی دلسوزانه پای کار بود و دکوپاژها و میزانسن هایی را که طراحی و اجرا می کرد دارای پیچیدگی هایی بود هر چند در ظاهر سادگی خاصی هم دارند.

وی افزود: در بعضی سریال های تلویزیونی می بینیم که با همه چیز ساده انگارانه برخورد می گردد ولی این نقیصه در سریال صبح آخرین روز وجود نداشت.

خداشناس در سرانجام با بیان اینکه اگر کارگردان و تدوین گر یک نفر باشند معمولاً کارگردان حیفش می آید که بعضی پلان ها را حذف کند، بیان نمود: البته حسین تبریزی حرفه ای است و امیدوارم همانطور که در موقع تصویربرداری سخت گیری می کرد، زمان تدوین هم تیغ برنده ای داشته و ضرباهنگ لازم را به کار داده باشد.

منبع: همگردی

به "کاوه خداشناس: صبح آخرین روز سریالی که هم درام است هم امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه خداشناس: صبح آخرین روز سریالی که هم درام است هم امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید