یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده ایم

به گزارش عینک آفتابی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیونهایی که پیش از این اقدام به ساخت و ساز در آزادی نموده اند برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره خود یک مهلت قانونی به فدراسیونها داده شده، در غیر این صورت شرکت ساختمانها را تکمیل می نماید و به بهره برداری خواهد رساند.

یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده ایم

علیرضا عاصم یوسفی در گفت و گو با عینک آفتابی، پیرامون این پرسش که با توجه به دستورالعمل نو شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیونهای ورزشی مبنی بر این که در استادیوم آزادی دیگر شرایط ساخت و ساز برای فدراسیونها وجود ندارد، این دستورالعمل از چه زمانی اجرا خواهد شد؟ اظهار کرد: این دستورالعمل از روزی که ابلاغ شده قابل اجراست. با توجه به موارد قانونی که در بحث واگذاری زمین ها به فدراسیون های ورزشی از قبل وجود داشته و فدراسیون ها باید از زمان تحویل زمین ها به آنها، کار احداث را شروع می کردند این کار میسر نشده است، بنابراین طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، این دستورالعمل نو به فدراسیون ها ابلاغ شد.

وی گفت: ما قصد داریم دهکده توریستی ورزشی را در مجموعه آزادی ایجاد کنیم و سیاست وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این است که ساخت و ساز دیگری در این مجموعه صورت نگیرد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعلاوه در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که بیشتر فدراسیونها از جمله دوچرخه سواری پیش از این اقدام به ساخت و ساز نموده اند و ساختمان آنها نیمه کاره است، تکلیف این فدراسیونها چگونه خواهد بود و آیا این دستورالعمل شامل این فدراسیونها نیز می گردد یا خیر؟ گفت: به فدراسیون های مستقر در آزادی جهت تکمیل ساختمان های نیمه ساز خود چند ماه فرصت می دهیم تا با نظارت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هر چه سریعتر آنها را به انتها رسانند، به طوری که با بافت دهکده توریستی - ورزشی آزادی همخوانی داشته باشد.

یوسفی ادامه داد: اگر نتوانستند در مهلت مقرر ساختمانهای نیمه کاره خود را به انتها برسانند، با توافق فدراسیون مربوطه، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساختمان ها را تکمیل نموده و خودش به بهره برداری می رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید