10 مکان بهاری خارق العاده و هیجان انگیز در ژاپن

به گزارش عینک آفتابی، به نظر می رسد شرقی ترین کشور زمین، زودتر از همه به بهار خوشامد می گوید. ما ده مکان هیجان انگیز از دیدنی های ژاپن را انتخاب نموده ایم که در بهار میلیونها جهانگرد را به ژاپن می کشانند. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای تماشای مکان های دیدنی ژاپن. نگاهی به فهرست بیندازید و مقصد خود را انتخاب کنید .

10 مکان بهاری خارق العاده و هیجان انگیز در ژاپن

10) تونل اقاقیای بنفش، کیتاکیوشو

بیست گونه مختلف اقاقیای بنفش در باغهای کاواچی فوجی، که 5 ساعت با توکیو فاصله دارد، یافت می شوند. گلبرگهای سفید، آبی، صورتی، بنفش کمرنگ و پررنگ، توهمی از مکانی شبیه به قصه های پریان خلق می نمایند. پیاده روی در این تونل گلدار می بایست هم سرحال آورنده باشد و هم آرامش بخش!

کی به آنجا برویم؟

برترین زمان سال برای تماشا این پارک، اواخر آوریل تا اواسط می است.

9) قلعه اوساکا

این قلعه که به وسیله هویوشی تویوشی، یکی از بزرگترین فرماندهان ژاپنی، در قرن 16 ساخته شده است، از آن موقع، نمادی از شهر و از مکان های تماشای ژاپن بوده است. قلعه، که به طرز شگفت آوری لوکس است، در درون و بیرونش از دکورهای طلایی بهره می برد و این بخاطر این است که سازنده آن، نسبت به فلزات قیمتی وسواس داشت. این قلعه که ناظری بر بسیاری از اتفاقات دراماتیک بوده است، امروزه بازسازی شده و توریستهای زیادی از سرتاسر دنیا، به خود جذب می نماید.

چرا به آنجا برویم؟

این مکان در طول فستیوال شکوفه های گیلاس، از مارچ تا آوریل، به طور خاصی زیبا است.

8) جنگل بامبو، کیوتو

این تفریح گاه طبیعی آرام و مجذوب کننده از تماشای های ژاپن، محلیان و توریستهای زیادی را برای پیاده روی به خود جذب می نماید. بامبو نقش بسیار مهمی در فرهنگ آسیایی بازی می نماید. در ژاپن، جنگل های بامبو غالبا معابد را احاطه می نمایند تا، آنها را از شر شیطان حفظ نمایند!

چرا به آنجا برویم؟

راه های جنگلی شما را به این جنگل می رساند، که در کوهها واقع شده و از آنجا منظره های از جنگل و رود در دسترس شماست. بعلاوه در بالای کوه، یک پارک میمون قرار گرفته است که صدها میمون آزادانه در آن به زندگی مشغولند!

7) زمینهای چای، شیزوکا

چای در فرهنگ غذایی ژاپنی ها نقش بسیار مهمی ایفا می نماید. جشن چای ژاپنی، تاریخچه ای بیش از هزار سال دارد. بنابراین زمینهای چای زیادی در ژاپن وجود دارند که به میزان جشن ها زیبا هستند. مزرعه شیزوکا در کنار کوه فوجی قرار گرفته است و یکی از قدیمی ترین ها در کشور است. چای سبز اولین بار در این مکان در قرن 13 کاشته شد.

چرا به آنجا برویم؟

جهانگردی پیشرفته به شما پیشنهاد می دهد سری به موزه چای دنیای از تماشای های ژاپن بزنید، تا برگهای چای را خودتان انتخاب و آماده کنید و سپس در یک جشن چای شرکت کنید.

6) پارک چیدوری گوچی، توکیو

یکی از محبوبترین و مطلبوبترین مکان های تماشای ژاپن، برای تماشا شکوفه های گیلاس (مشهور به ساکورا) است. یک راه عاشقانه که 260 درخت گیلاس در آن قرار گرفته است، تقریبا یک میلیون نفر را سالیانه از اطراف کشور به خود جذب می نماید.

چرا به آنجا برویم؟

از آنجا که پارک معمولا در این زمان به شدت شلوغ است، قایق سواری در رودخانه و تماشای شکوفه ها از آب یک تفریح و یک ایده واقعا خوب است.

5) فستیوال فوجی شیباکارا، پنج دریاچه فوجی

هیباساکورا یا خزه صورتی یک گل است که به رنگ صورتی، ارغوانی یا سفید شکوفه می دهد. سه کیلومتر از دریاچه موتوسوکو، این فستیوال برای تقریبا شش هفته بازتماشامایندگان را به خود جلب می نماید. سرزمینهای گل دار صورتی رنگ با کوه فوجی در پس زمینه، در حقیقت امضای این فستیوال هستند. بازتماشامایندگان دور هم جمع می شوند تا 800,000 ساقه از گلهایی با 5 رنگ مختلف را تحسین نمایند.

چرا به آنجا برویم؟

درست مثل شکوفه های گیلاس، خزه صورتی ناپایداری زیبایی را به تصویر می کشد، و با کوه فوجی که نماد ژاپن است، این فستیوال یک تجربه ژاپنی واقعی را به شما پیشنهاد می دهد.

4) پارک کنار دریای هیتاچی، هیتاچیناکا

یک پارک در ژاپن یک درمان واقعی برای چشمهایتان به شمار می رود. هر زمانی از سال که شما به این پارک بیایید، با زمین هایی پوشیده از گلهای رنگی، به شما خوشامد می گوید. در کنار طبیعت زیبا، یک پارک با وسایل بازی امکان انجام فعالیتهای زیادی، را در اختیارتان قرار می دهد.

چرا به آنجا برویم؟

در بهار، لاله ها و نرگس های زیادی در اینجا شکوفه می نمایند. شما می توانید در زمینهای رنگی یا با پای پیاده یا با دوچرخه بگردید.

3) پارک اینوکاشیرا

این پارک که در غرب توکیو قرار گرفته است و از تماشای های ژاپن است، تالاب اینوکاشیرا و رود کاندا را در خود دارد که می توان فعالیتهای ورزشی آبی زیادی در آن انجام داد. در بهار که شکوفه های گیلاس سطح رود را می پوشانند، کاری می نمایند که جادویی تر به نظر برسد!

چرا به آنجا برویم؟

تا از پیاده روی در پارک زیبا و قایق سواری در رود لذت ببرید.

2) پارک یوئنو، توکیو

این پارک در 1873 در زمینهایی که قبلا بخشی از قلعه کانائیجی بودند، ساخته شد. بعد از بازگشایی آن برای عموم ، به یکی از محبوبترین جاذبه های سرگرم نماینده، در بین توریستها و محلیها بدل شد.

چرا به آنجا برویم؟

هر سال، پارک بیش از ده میلیون جهانگرد را به خود جذب می نماید، که آن را به محبوبترین پارک شهری ژاپن تبدیل می نماید.

1) کوه یوشینو

این شهر تاریخی از دوران باستان، به خاطر منظره ها خارق العاده بهاری اش به شدت مشهور است. صدها شکوفه گیلاس شبهای کوه، زیر دریای شکوفه صورتی را می پوشانند. این مکان در بین عشاق پیاده روی محبوب است. کسانی که می توانند منظره ها را از آن بالا تحسین نمایند.

چرا به آنجا برویم؟

زائران عادت داشتند به عنوان بخشی از یک زیارت مقدس، از کوه بالا بروند. امروزه، این سنت همچنان پابرجاست.

منبع: همگردی

به "10 مکان بهاری خارق العاده و هیجان انگیز در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مکان بهاری خارق العاده و هیجان انگیز در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید