وزیر نفت: روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه گذاری می نماید

به گزارش عینک آفتابی، اوجی گفت: بنابر توافق اجرا شده میان ایران و نخست وزیر روسیه قرار است که در 6 میدان نفتی تازه سرمایه گذاری گردد.

وزیر نفت: روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه گذاری می نماید

به گزارش باشگاه عینک آفتابی، جواد اوجی وزیر نفت، در حاشیه بازدید مشترک با الکساندر نوارک معاون نخست وزیر روسیه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در جمع عینک آفتابی گفت: هدف از برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این است که ظرفیت شرکت ها را به عرصه نمایشگاه بگذارد.

او اضافه کرد: اکنون شرکت های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق نموده که در توسعه 6 میدان نفتی نو نیز، سرمایه گذاری نمایند؛ بنابراین زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت های روسی داریم.

در ادامه آقای نواک با بیان اینکه این نمایشگاه، بسیار بزرگ است، از وزیر نفت بابت دعوت حضور در این نمایشگاه قدردانی کرد.

او گفت: فرصت حضور نمایندگان و شرکت های روسی در این نمایشگاه، برای حضور در بازار ایران مهیا شده است.

معاون نخست وزیر روسیه ادامه داد: ایران کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی به خصوص در حوزه نفت و گاز، بسیار غنی است و به همین علت، همکاری میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

او با تاکید بر اینکه برای توسعه همکاری ها در این حوزه، برنامه های قابل توجهی داریم، گفت: امروز هم فرصت بسیار گسترده ای ایجاد شده تا همکاری ها را به سطح بسیار بالاتری ارتقا دهیم و شرکت های ایرانی و روسی باید مسیر ارتباط میان یکدیگر را پیدا و قرارداد های خود را امضا نمایند.

منبع: فرارو

به "وزیر نفت: روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه گذاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نفت: روسیه در 6 میدان نفتی ایران سرمایه گذاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید